Франція заблокувала роботу кремлівського телеканалу

Діліться корисною інформацією з друзями:

Франція заблокувала рахунки пропагандистського телеканалу RT France в межах дев’ятого пакету санкцій проти РФ.

У результаті франкомовний відділ кремлівського ЗМІ припинив роботу. Як повідомляє Обозреватель з посиланням на BFMTV, про це заявила директорка RT France Ксенія Федорова.

“Після п’яти років зусиль влада досягла свого – закриття RT France. Головне управління казначейства вирішило заморозити банківські рахунки RT France, що унеможливлює продовження нашої роботи”, – заявила вона.

7 днів у ТелеграміСвіжі новини для тих, у кого мало часу

Новини які не потрапили на сайт ми розміщуємо в Телеграмі

В офіційній заяві пресслужби каналу пропагандисти поскаржилися на “цензуру” та утиск “свободи думки”. Мовлення RT France в Європейському Союзі було заборонено ще з початку масштабного вторгнення РФ до України, поряд з іншими ЗМІ, підконтрольними владі в Москві.

окупанти змінили юридичну адресу Запорізької АЕС, – Енергоатом

 Однак вони продовжували працювати в своєму офісі в Парижі та транслювати контент у країни, де канал не був заборонений, наприклад, у франкомовних державах Африки.

У росії вже пригрозили заходами у відповідь щодо французьких ЗМІ, але не  уточнювали яким саме.

 Як заявили в російському МЗС: “Заходи будуть такими, що їх запам’ятають, якщо влада Франції не перестане тероризувати російських журналістів”.