fbpx

Рівняни за послуги банкам заплатили двічі

Діліться інформацією з друзями:

Чимало рівнян, сплативши у банках за комунальні послуги в перших числах січня, невдовзі були повідомлені, що кошти до адресатів не надійшли, бо їхні рахунки змінилися. А переоформлюючи кошти на нові реквізити, знову платили банкам за послуги.

При цьому кожен мав прийти до відділення банку і власноруч написати заяву щодо повернення кревних.  А на початку лютого банківські працівники у телефонному режимі також кожного сповістили, що кошти в банк уже надійшли і можна підходити для переоформлення платежів.

Так було і зі мною.  Читаючи інформацію 400 тисяч платежів спрямували на недіючі рахунки, я й гадки не мала, що буду однією з тих 400 тисяч, які потрапили в таку халепу.

Але справа зовсім не про зручності. Та й працівники банку були чемними і пояснювали, що від них нічого не залежить. Адже, це підприємства мали повідомити про зміну рахунків.

Коли я платила за комуналку, то банк за послуги взяв 10 грн. Коли мені повертали кошти, то повертали вже без оплати банківських послуг. Адже сумнівів, що послуга була надана, не виникає.



При цьому, коли я  вдруге, вже на правильний рахунок, платила за комунальку, банк знову, як і годиться, взяв 10 грн.

Виходить, що в межах України: 400 тис платежів Х 20 грн = 800 тис грн банк заробив без будь-яких зусиль.

Складається враження, що на підприємствах не знали чи не хотіли знати, що їхні розрахункові реквізити будуть змінюватись.

При цьому у персональному кабінеті ніяких нових даних вносити не довелось, про це потурбувались працівники банку.

Цікаво, це нормальна практика? Чому подібна ситуація трапляється з українцями щороку? Учасниками якої схеми були 400 тисяч платників, які відіслали кошти на недіючі рахунки? 

Оксана ПИЦЬКА

 

Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»