fbpx

Рівненське міське управління соцзахисту працює з карантинними обмеженнями

Діліться інформацією з друзями:

Щорічно жовтень як у працівників управління праці та соціального захисту населення, так і в мешканців нашого міста асоціюється з початком опалювального сезону, а відповідно і з призначенням субсидій на цей період. Розпочнемо з того, що в умовах карантину робота управління здійснювалась у дистанційно-безконтактному режимі. Працівники управління щодня створювали умови для отримання громадянами консультацій (телефонне консультування, відповіді на паперові й електронні звернення) та подання документів для вирішення будь-яких життєвих ситуацій (поштові відправлення та через «карантинні» скриньки, що розташовані біля приміщення управління). Крім того, для зручності рівнян, на подвір’ї управління розташовані столи, на яких знаходяться  бланки заяв, зразки їх заповнення, а на стендах – переліки необхідних документів. Разом з тим, бланки та зразки заповнення заяв і декларацій можна знайти на сайті управління rivnesoc.gov.ua.

Однак продовження дії обмежень, пов’язаних з боротьбою проти поширення коронавірусної інфекції, а також погодні умови (різке похолодання і дощі), внесли корективи в режим роботи управління. Починаючи з 1 жовтня цього року управління здійснює прийом громадян з питань подачі документів для призначення субсидій в обмеженому доступі з дотриманням необхідних санітарно­-епідеміологічних правил.

Хочу звернути увагу, що заповнені заяви, декларації та документи і надалі подаються через «карантинні» скриньки, шляхом поштових відправлень чи із застосуванням електронних сервісів. Водночас у приміщенні управління, що на вул. Соборна, 12, здійснюється прийом від громадян документів для призначення державних соціальних допомог, пільг і вирішення питань соціально-побутового характеру пільгових категорій громадян (люди з інвалідністю, учасники АТО/ООС, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, ветерани війни та члени їхніх сімей). Для подачі документів на призначення субсидій громадянам слід звертатись до філій управління, розташованих на вул. 16 Липня, 49/51 та в приміщеннях колишніх ЖКП (незалежно від територіальної приналежності). Прийом громадян здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до16.00. З метою пришвидшення прийому заявників і зменшення контактів просимо необхідні для подачі заяви заповнювати  попередньо (бланки біля управління та на сайті).

Акцентую увагу громадян, які вже не вперше звертаються до управління, що всі подані документи (незалежно від способу їх подачі), опрацьовуються після 5-денної їх витримки.

Шановні рівняни! Враховуючи, що до нашого управління звертаються люди різних вікових і соціальних категорій, обмежте потребу у відвідуваннях управління, застосовуйте і надалі різні безконтактні способи подачі документів та комунікуйте з працівниками за допомогою телефонного зв’язку.

Бережіть себе, своїх рідних і поважайте інших!

Олена ПЕТРИК, заступниця начальника управління праці та соціального захисту населення