fbpx

Платні парковки могли б вирішити транспортну проблему в центрі Рівного

Діліться інформацією з друзями:

Незручності, які створюють припарковані на Соборній поблизу центрального ринку автомобілі, можливо, могли б бодай частково ліквідувати платні стоянки. Адже залишені, часто з відвертим порушенням Правил дорожнього руху, по обидві сторони вулиці біля пам’ятника Марії Несвицької машини створюють суттєві перешкоди для іншого транспорту.

Заради справедливості, треба сказати, що влада Рівного вже робила спробу врегулювати питання паркування автомобілів у центрі міста. Однак відмовилася від цієї ідеї через суперечливість чинного законодавства. Натомість у Львові зуміли знайти вихід з ситуації. Можливо, і нам варто перейняти досвід міста Лева, як, скажімо, взялися за прикладом Тернополя запровадити плату за освітянські та медичні послуги для іногородніх мешканців. Зрештою, якщо й це не допоможе навести лад з паркуванням автомобілів, то принаймні стане джерелом поповнення міської казни.

А тим часом в центрі Львова

А тим часом, ціну за паркування в центрі Львова підвищили до 30 гривень за годину! У Ратуші кажуть, більшою ціною хочуть привчити водіїв паркувати свої автівки далеко від центру, аби не створювати транспортних заторів, пише газета «Високий замок».

З березня цього року водії автівок платитимуть значно вищі тарифи за паркування. За проект подорожчання плати проголосували майже всі члени міської комісії інженерного господарства та транспорту. На черзі – розгляд питання на сесії Львівської міської ради. Найбільше гаманець спустошить послуга паркінгу в центрі: на вул. Валовій та Театральній година коштуватиме аж тридцять гривень…



Зараз в цій VIP-зоні паркування обходиться у 20 гривень за годину. Інші паркінги в центрі та поблизу нього коштуватимуть 20 гривень, за межами центру — 10 гривень за годину. А на периферії ціна за паркування не зросте і залишиться на рівні 5 гривень за годину.

Виявляється, одна з причин подорожчання – вирішення проблеми із закоркованістю у Львові. Ал, чому чиновники мерії нічого не роблять для того, аби звести обіцяні підземні і наземні паркінги? Про це говорять щонайменше десять років…

«Консультувалися з міжнародними експертами. Усі в один голос кажуть розвивати таку логіку: чим ближче до центру паркується автомобіль, тим послуга дорожче має коштувати, бо менше місця і більше охочих. Таким чином можемо в перспективі навіть зменшити закоркованість міста», – зауважив заступник директора департаменту житлового господарства Львівської міської ради Андрій Білий.

Начальник управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради Орест Олеськів додав: вищою ціною хочуть привчити водіїв паркувати свої автівки далеко від центру, аби не створювати транспортних заторів. Нові тарифи за паркування не вважає здирницькими, тим паче, європейськими, мовляв, у Європі такі послуги коштують у рази дорожче.

«Рішення про подорожчання обговорюємо давно, – відзначив Орест Олеськів. – У Львові попит на паркування більший за пропозицію. Тож маємо стимулювати водіїв не паркувати свої авто у центральній частині міста, яка і так перевантажена транспортом».

Також у Львові запроваджують абонементи для паркування (для мешканців центру, які залишають свої авто біля під’їзду). Так, піврічний абонемент буде коштувати 1400 гривень, місячний – 590 гривень. Орест Олеськів каже, жильці центру Львова можуть безкоштовно паркувати свою автівку ввечері (з 19-ї вечора до 8-ї ранку) та у вихідні.

 

Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»