Нова дорога розвантажить транспортні потоки

Після капремонту магістральних автошляхів міста на вулицях Шухевича і Макарова настала черга бульвару Богдана Хмельницького.

Цього року тут постелили асфальт на ділянці від вулиці Винниченка до Буковинської. Виділивши на ці роботи понад 9 мільйонів гривень, міська влада вирішила водночас дві проблеми. Окрім того, що збудувала довгоочікувану дорогу, з’єднавши вулиці Грушевського з Костромською, дещо розвантажила перенасичені транспортні потоки.

Особливість цієї ділянки дороги полягає ще й у тому, що вона зведена за найсучаснішою технологію з використанням геотекстилю, виготовленого на Рівненській фабриці нетканих матеріалів. Застосування цієї новітньої шляхобудівної методики, як запевняють фахівці, суттєво подовжить час експлуатації дороги.

– Геотекстиль – це німецька технологія,– розповідає заступник голови наглядової ради ПрАТ «Рівненська фабрика нетканих матеріалів» Богдан Гапяк,– яку при будівництві доріг використовує практично весь світ. Маємо наочні приклади використання нашого геотекстилю й у Рівному. Скажімо, це відремонтована понад 11 років тому частина вулиці Соборної від ЦУМу до драмтеатру.

Богдан Гапяк зауважує, що під час будівництва доріг дуже важливе значення має дотримання технології. Свідченням цьому може служити відрізок дороги від 12-ї школи до автовокзалу, де дорожники під час асфальтування порушили температурні нормативи, через що в окремих місцях деформувалася поверхня.

– Дехто, можливо, думає, що застосування новітньої технології зумовлює здорожчання будівництва дороги,– продовжує Богдан Гапяк.– Але вартість зростає не більше ніж на 3–8 відсотків, залежно від того, скільки щебеню замінить геотекстиль. Збільшення несуттєве, а гарантійний строк експлуатації дороги зростає в рази, що дозволяє заощадити чималі гроші на щорічних ямкових ремонтах. А ще зберегти нерви водіїв.

Ігор КОПАЧ

Діліться корисною інформацією з друзями:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.