fbpx

В оновлене приміщення – за якісним лікуванням

Діліться інформацією з друзями:

П’ятиповерхове приміщення, що на вулиці Грушевського у Рівному, яке батьки знають як колишню дитячу поліклініку, тепер просто не впізнати. Ремонт, який стартував торік восени, оновив приміщення, де вже багато років педіатри приймають своїх маленьких пацієнтів. Нині тут розташувались дві амбулаторії загальної практики сімейної медицини ЦПМСД «Північний» –
№№ 3 і 4. Про те, які саме зміни вже відбулися і що іще в планах, розповіла та показала журналістові «Семи днів» заступник директора з охорони дитинства та материнства КНП ЦПМСД «Північний» Раїса ПІСКУНОВА.

Найперше з пані Раїсою ми йдемо на другий поверх. Саме тут розташоване відділення прийому здорових дітей. Сюди на регулярні профілактичні огляди приходять батьки з малюками до року, а також із старшими дітками, яким потрібно зробити щеплення, або ж отримати довідку.

©Газета “7днів”/У кабінеті здорової дитини

© Газета “7 днів”/ Ігрова зона– В усіх кабінетах провели ремонти: оновили не лише стіни, постелили ламінат, замінили двері, поставили нові рукомийники, нові сучасні світильники,– розповідає Раїса Піскунова.– У кожному кабінеті тепер і нові меблі, спеціальні столики, де педіатри оглядають зовсім крихітних діток. Відремонтували приміщення для здійснення щеплень. Зовсім по-іншому тепер виглядає і кабінет здорової дитини. Крім загального оновлення інтер’єру та меблів, в ньому облаштували куточок для ігор. Придбали іграшки, книжечки, «сухий басейн», дошки для малювання, дитячі столики і стільчики, кольорові олівці. Батьки можуть там залишити дитину під наглядом медперсоналу. Якщо, наприклад, прийшли з кількома дітками на прийом, то з однією можуть іти до лікаря, а інша тим часом чекатиме граючись. Крім того, в кабінеті здорової дитини щотижня організовують «Школи здоров’я» для батьків. Лікарі розповідають мамам і татам, котрі мають крихіток до року, про окремі питання догляду за дітками.

© Газета “7днів”/ Зона очікування

У коридорах встановили зручні мінідиванчики, щоб очікування прийому було більш омфортним.
На третьому поверсі завершуються ремонтні роботи. Крім оновлення лікарських кабінетів і заміни меблів, тут облаштували й зручну зону очікування. У невеликому фоє є зручні диванчики та телевізор, де дітки можуть переглянути мультики. Крім того, для зручності пацієнтів навпроти входу на поверх та ліфтів, встановили два великі монітори. На них можна переглянути графік роботи усіх лікарів обох амбулаторій, та наявність вільних годин для запису на прийом.
– Як і в усіх закладах первинної медичної допомоги у нас здійснюється попередній запис на прийом до лікаря, – уточнює Раїса Павлівна. – Батьки мають можливість обрати зручний для них спосіб уточнити і забронювати час прийому у потрібного фахівця: через сайт https://helsi.me, зателефонувавши до реєстратури або ж записатись особисто, прийшовши до амбулаторії. Попередня реєстрація – це досить зручний інструмент як для батьків із дітьми, так і для медиків. У коридорах більше немає великих черг. Навіть у періоди обов’язкових профілактичних оглядів. Пацієнти приходять на призначений час, немає конфліктів і непорозумінь.
Цікавлюся, як в амбулаторіях приймають дітей із гострими станами, висипом чи високою температурою. Лікарка пояснює:
– Поки що таких дітей позачергово приймають ті педіатри, які є на прийомі на момент звернення. Однак уже зовсім скоро їх оглядатимуть у спеціальному приміщенні на першому поверсі. У кабінеті долікарського прийому завершують ремонт. До нього буде окремий вхід із вулиці, обладнаний пандусом, щоб можна було заїхати з дитячим візком. Там буде зона очікування і оглядова кімната. Хворих спочатку оглядатиме медсестра, а тоді вже викликатиме лікаря, з яким підписана декларація, або його «дублера». Так ми умовно називаємо медиків, які ведуть прийом у одних і тих же кабінетах, але в різну пору дня. Один – зранку, інший – по обіді. Тобто, якщо батьки приводять дитину із якоюсь нагальною проблемою, а їхнього лікаря в цей час немає, їх без проблем огляне його «дублер».
Далі йдемо на п’ятий поверх, де теж тривають ремонті роботи. Згодом тут облаштують кабінети для педіатрів та двох сімейних лікарів. Буде на поверсі приміщення для функціональних досліджень. Такі ж кабінети створять на першому та третьому поверхах. Там буде можливість зробити електрокардіограму, перевірити зір, зробити швидкі тести на гепатити, буде аналізатор сечі.
– У двох наших амбулаторіях працює 22 педіатри і 2 сімейні лікарі, ми обслуговуємо понад 21 тисячу дітей. Батьки більш як 20 тисяч наших маленьких пацієнтів уже обрали лікаря своїм дітям та підписали декларації. На мою думку, змінами в медичній сфері задоволені не лише лікарі первинної ланки, а й батьки,– підсумовує наше спілкування пані Раїса.– Люди на свій розсуд обрали для себе і своїх дітей тих фахівців, яких знали і котрим довіряли. Зараз пацієнти частіше і тісніше контактують зі своїм лікарем: в будь-який робочий час можуть йому безпосередньо зателефонувати із своїми проблемами, звернутися за роз’ясненням чи порадою. Продовжено час прийому, лікар може за 6 годин прийняти набагато більше пацієнтів. При потребі медики оглядають хворих вдома. Щоб дістатись до своїх маленьких підопічних, користуються службовим авто. Так само здійснюють патронаж новонароджених. Я переконана, що позитивні зміни відчули на собі усі: й лікарі, і маленькі пацієнти та їхні батьки.
Спілкувалася Наталія НИРКОВА