fbpx
Система виклику лікарів на телефоні.

У рівненській лікарні запустили інноваційну систему виклику лікарів

Діліться інформацією з друзями:

Минулого тижня у КП Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка вперше в Україні запустили інноваційну систему knopka для виклику чергових лікарів.

Для того, аби сповістити фахівців певного профілю, медичному персоналу Відділення екстреної медичної допомоги достатньо натиснути кнопку і далі сповіщення вже отримує потрібний спеціаліст на телефон.

Керівник стартапу Іван Осадчий каже, що лікарю ніяких специфічних дій робити не потрібно. Він йде з телефоном у Відділення екстреної медичної допомоги й, коли опиняється у зоні до 10 метрів від планшета, система автоматично фіксує, що лікар прибув.

Ця система дозволить миттєво викликати чергового спеціаліста до критичних пацієнтів. Якщо ж фахівець певний час не реагуватиме, сповіщення будуть надходити далі до завідуючого чи керівництва лікарні.

Віктор Ткач.

«Це дуже класний сервіс, який дасть змогу в рази покращити надання екстреної медичної допомоги нашим пацієнтам. У нас є стандарти, через скільки часу мають бути оглянуті пацієнти різних груп (зелені, жовті й червоні) і тепер ми маємо гарантію, що точно будемо їх дотримуватися», – говорить директор закладу Viktor Tkach.

Перевага даної системи у тому, що достатньо мати лише телефон та планшет й за допомогою хмарного сховища і Bluetooth здійснювати обмін інформацією. Архітектор системи Валентин Завертанний зазначає, що так мінімізовується людський фактор, економиться час та стає більш автоматизованим сам процес виклику спеціаліста.

Система розроблялася саме під медичні заклади. Лікарям подобається, як вона функціонує. Лише за перші 2 доби тестування було майже 100 викликів та не зафіксовано жодного порушення терміну прибуття чергового лікаря у Відділення екстреної медичної допомоги. Зараз ще запускається функція «політравма» – коли виклик одночасно спрямовується команді з 5-ти лікарів, що теж підвищує якість надання медичної допомоги, адже реакція на термінові виклики до складних пацієнтів зростає в рази і відтак – поміч надається значно швидше.

У найближчих планах закладу запустити таку «кнопку» біля кожного ліжка пацієнта.

Система виклику на телефоні.

Джерело: Рівненська обласна рада.

Фото Ігоря Гончарова.

Читайте також: Син приїхав подивитися на перший рівненський тролейбус, яким кермувала його мама