fbpx
Крапельниці.

Чи можна отримати відшкодування коштів, витрачених під час лікування у стаціонарі?

Діліться інформацією з друзями:

Чи може пацієнт отримати відшкодування коштів, витрачених під час лікування у стаціонарі в закладах, які уклали договір із НСЗУ?

Так. Якщо таке лікування покривається Програмою медичних гарантій і пацієнт чи пацієнтка перебували в стаціонарі тієї лікарні, яка уклала договір із Національною службою здоров’я за одним із відповідних пакетів. У закладах із договором лікування за пацієнта оплачує НСЗУ. Якщо з пацієнта взяли кошти за послуги, які сплатила НСЗУ, то у нього є можливість їх повернути.

Тепер детальніше

За кожним пакетом Програми медичних гарантій передбачений перелік послуг, які надавач зобов’язаний надати пацієнтам безоплатно. Чи то пакети стаціонарної допомоги, чи інші. Наприклад, лікування онкології, медичної допомоги при інсульті чи інфаркті тощо.

Також умовами договору передбачено, що медзаклад зобов’язаний закупити та безоплатно забезпечити пацієнта ліками з Національного переліку основних лікарських засобів. А також ліками, які постачаються централізовано через закупівлі МОЗ. Переглянути ліки з Нацпереліку можна за посиланням — https://cutt.ly/7wXyKzlK.

Якщо вам під час стаціонарного лікування доводиться за власний кошт купувати ліки, передусім зверніться за роз’ясненням до керівника медичного закладу.

Якщо питання не вдається вирішити, тоді залиште скаргу, зателефонувавши до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 або надішліть лист на електронну пошту: info@nszu.gov.ua. Також скаргу можна надіслати на листом на пошту за адресою проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.

Детальніше про те, як подати скаргу тут: https://cutt.ly/zwkEAEpk.

Додайте до листів якомога більше підтверджень неправомірного вимагання коштів за лікування або ліки. Це можуть бути чеки придбаних ліків, аудіо- чи відеозаписи. Вкажіть правильну назву закладу та імена медпрацівників, які вимагали кошти за медичну послугу чи ліки.

НСЗУ звернеться до закладу з вимогою повернути кошти. Якщо головний лікар (заклад охорони здоров’я) не поновлює права пацієнта або не повертає коштів за послуги, за які вже заплатила держава, то НСЗУ направляє листи до правоохоронних органів.

Але НСЗУ закликає вас надавати достовірну інформацію!

Джерело: НСЗУ

Читайте також: Лікар з Рівного впевнена, що від округлості талії залежить ризик серцевих захворювань