Heinz змушений змінювати дизайн пляшок через смерть Єлизавети II

Діліться корисною інформацією з друзями:

Після смерті Її Величності минулого тижня королівські ордери від 800 брендів продуктів харчування та напоїв мають бути видалені з продуктів або входів у магазини.

Чай Twinings і шампанське Bollinger — це ще два бренди, яким доведеться видалити бажаний герб покійного монарха, який гордо та на видному місці розміщений на їхніх упаковках, а такі магазини, як Fortnum & Mason і Waitrose, торкнуться змін.

Королівський ордер — це документ, який дозволяє компанії використовувати королівський герб на продуктах і в маркетингу в обмін на постачання товарів і послуг для королівської сім’ї.

7 днів у ТелеграміСвіжі новини для тих, у кого мало часу

Новини які не потрапили на сайт ми розміщуємо в Телеграмі

У випадку з кетчупом Heinz цей символ був зображений у верхній і передній частинах його пляшок, що продаються у Великобританії.

Характерне зображення королівського герба зображує лева Англії, єдинорога Шотландії та щит, розділений на чотири чверті, за якими йдуть слова «за призначенням Її Величності Королеви».

За даними Асоціації власників королівських ордерів (RWHA), варранти стали недійсними після смерті королеви.

Тепер бренди повинні видалити їх і повторно подати заявку королю Карлу III і довести, що королівська родина регулярно використовує їхню продукцію.