Там прийом громадян проводять уже двоє працівників управління соцзахисту.
Експеримент з розширення мережі пунктів для прийому громадян з питань субсидій перейшов у свою другу фазу. До цього спонукала стрімка динаміка зростання кількості рівнян, які для отримання соціальних допомог чи консультацій звернулися до ЦНАПу. Так, упродовж вересня працівники управління праці та соціального захисту населення, які здійснюють там прийом громадян, на віддаленому робочому місці обслужили 685 осіб, що майже втричі більше, ніж у серпні (278 осіб).
– Це говорить про те, що ми на правильному шляху,– каже заступник міського голови Рівного Сергій Васильчук.– Отож, продовжуючи вдале починання, ми збільшили у ЦНАПі кількість робочих місць, відтак з 2 жовтня тут прийом громадян з питань субсидій проводять уже два працівники управління праці та соціального захисту населення. Адже головна мета проекту – якісне, зручне і без черг надання послуг мешканцям міста.
Для працівників управління праці та соціального захисту населення в приміщенні ЦНАПу, зі слів заступниці начальника управління Олени Петрик, облаштоване сучасне робоче місце і встановлено аналогічне з управлінським програмне забезпечення. Це дозволяє працівникам на відстані від управління здійснити перегляд розміру призначеної громадянам субсидії. А подані громадянами заяви на наступний робочий день передаються до управління праці та соціального захисту населення і долучаються до особової справи отримувача субсидії для подальшого їхнього опрацювання. Так, протягом вересня працівники управління соцзахисту надали 588 мешканцям консультації та у 97 прийняли заяви для призначення і перерахунку раніше призначених субсидій. За перші дні жовтня вже прийняли 408 осіб, з них 292 прийшли за консультаціями і 116 – із заявами.
Василь БУСЬКО