fbpx

Якщо у системі освіти доб’ють власне освіту, залишиться лише система – український вчитель про кроки які руйнують освіту

Діліться інформацією з друзями:
Учитель поділився міркування про те, які кроки руйнують шкільну систему освіти. Відомий український педагог і освітній експерт Віктор Громовий опублікував допис на на своїй Фейсбук-сторінці з міркуваннями про те, що освіту руйнують 10 кроків:
1. Почати видавати докУменти про загальну середню освіту всім підряд не залежно від того здобув її випускник тієї чи іншої школи чи просто відсидів певний час за шкільною партою. Позбавити вчителя будь-яких важелів впливу на тих, хто вчитись не хоче (скасувати другорічництво, оголосити всі оцінки позитивними тощо).
2. Фінансувати шкільну освіту за «залишковим принципом» з тим, щоб її матеріально-технічне забезпечення аж ніяк не могло вийти на сучасний рівень.
3. Взяти курс на імітацію і профанацію навчання, зокрема, змиритись із масовим використанням ГДЗ. Прикривати “культуру” списування і плагіату розпакуванням про академічну доброчесність.
4. Навантажити школу дурною роботою (закреслено) працею Сізіфа (конкурсоманія, ювілейоманія, звітоманія, заходоманія тощо).
5. Запустити процес зворотної селекції керівників шкіл, спрямований на видавлювання справжніх лідерів освіти (їх замінили на удаваних штатних “агентів бла-бла-бла-змін”) та зрощування гіперслухняного, але недієздатного «менеджера освіти».
6. Опустити оплату роботи вчителя-початківця за межу фізичного виживання з тим, щоб талановита молодь не йшла до школи та до педуніверситетів.
7. Культивувати навчену безпорадність та усіляко підтримувати професійну деградацію вчительства шляхом збереження начальникоценрованої системи управління, удаваної методичної роботи, появи сертифікатоманії тощо.
8. Створити агресивне середовище навколо школи та вчителя шляхом перенаправлення агресії хворого соціуму у їхній бік.
9. Зберігати вкрай перевантажені й відірвані від реального життя навчальні програми, які демотивують більшість учнів і позбавляють їх реальних можливостей для зростання. Чинити перепони нетиповим освітнім програмам.
10. Підтримувати вкрай неефективну корумповану систему навчального книговидання.
11. – ?
Якщо у системі освіти доб’ють власне освіту, залишиться лише система, але без реальної освіти…
Може, це і є метою
Під постом Віктора Громова йде неабияке обговорення. За 24 години, як був розміщений пост під ним майже 200 коментарів та 1600 поширень.
Освітяни у коментарях під дописом пана Громового підтримують Віктора Громова та доповнюють його 10 кроків.
А Громов вже у коментарях обіцяє:

– Наступним буде “10 удаваних кроків до виходу із завалу…”. Ви вже допомагаєте їх сформулювати.
А потім зроблю “10 реальних кроків, які слід зробити для виходу із кризи…”.

Наша довідка:

Віктор Володимирович Громовий — український педагог, Заслужений вчитель України, багаторічний голова Кіровоградської міської Асоціації керівників шкіл, віце-президент Асоціації директорів відроджених гімназій України. У минулому — член правління Товариства «Знання». Вікіпедія

Щоб постійно бути в курсі новин Вам підпишіться на наш Telegram