fbpx
Як підтвердити наявність інвалідності до повторного огляду

Як підтвердити наявність інвалідності до повторного огляду

Діліться інформацією з друзями:

Після ліквідації МСЕК люди з інвалідністю, які мають пройти повторний медогляд у першій половині 2025 року, отримали автоматичне продовження статусу до 30 червня.

Однак в осіб з інвалідністю під час взаємодії з державними органами (наприклад з ТЦК) може виникати необхідність надати документальне підтвердження факту автоматичного продовження строку інвалідності на період до 30 червня 2025 року.

У МОЗ України розповіли, що зробити це можна з допомогою пенсійного посвідчення. У пенсійному посвідченні зазначається термін його дії, який фактично є строком, на який  продовжено виплату пенсії по інвалідності.

На сьогодні в Україні пенсійні посвідчення існують у таких формах:

  • пенсійне посвідчення в паперовій формі (у вигляді прямокутного аркуша паперу із закругленими кутами), до якого (за бажанням власника) формується електронне відображення пенсійного посвідчення в мобільному додатку Порталу Дія (Дія);
  • пенсійне посвідчення в електронній формі (е-пенсійне посвідчення), яке формується в мобільному додатку Порталу Дія (Дія);
  • електронне пенсійне посвідчення у вигляді платіжної картки, видане раніше АТ «Ощадбанк», що використовується до закінчення його терміну дії або до заміни  в установленому порядку на нове.

Читайте також: До 2030 року 100% публічних послуг на Рівненщині планують надавати онлайн