monobank запроваджує послугу «Бойові» — «чайові», які можна залишити для потреб українських військових у кафе та ресторанах.
Про це повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.
“Щомісяця українці залишають більше 100 мільйонів гривень чайових у якості подяки в кафе та ресторанах. А чи мали б ми змогу, в принципі, відвідати кафе чи ресторан, якби не Збройні Сили? Ні! – пише Гороховський. – Саме тому ми придумали «Бойові». Це як чайові, тільки чайові це вдячність за сервіс, а Бойові це вдячність за життя”.
«Віднині при оплаті рахунку по QR-коду в закладах, які активують наш новий сервіс, після екрана чайових зʼявиться новий екран «Бойових», де ви зможете віддячити за захист, а гроші будуть використані на прямі потреби війська», — пояснив Гороховський.
Окрім того, кожен заклад може додати свою «Банку» і тоді «Бойові» спрямують тим підрозділам або військовим, яким допомагає саме цей бізнес.
Для підключення «Бойових» закладам треба бути під’єднаними до expirenza by mono.
Читайте також: Громада із Рівненщини співпрацюватиме з нідерландським містом Вінтерсвейк
Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
