- довідатися про роботу конкретних депутатів міської ради – їх участь у засіданнях ради, голосування на сесії, подачу декларації чи зміну контактів для комунікації з виборцями;
- оперативно дізнатися про дату, час та порядок денний засідань міської ради та постійних комісій, отримати нагадування про такі події та посилання на їх онлайн-трансляцію;
- долучатися до прийняття рішень у громаді – бот надсилатиме користувачам інформацію про зареєстровані петиції, новини про громадський бюджет, старт та перебіг публічних консультацій.
«Усю інформацію чат-бот збирає з відкритих ресурсів – сайту Рівненської міської ради та НАЗК. Таку інформацію не потрібно збирати самостійно і витрачати для цього багато часу і зусиль. Вона надійде вам автоматично, як тільки ви підпишетеся на отримання розсилки про те, що вас цікавить. Використання таких онлайн-сервісів як наш чат-бот покращує комунікацію між владою і мешканцями, що особливо цінно у карантинний період», – зауважив Михайло Балик, експерт Громадянської мережі ОПОРА.
Також він розповів ще про одну цікаву можливість боту – відразу сповіщати користувачів про надходження до міської ради нового проєкту рішення, завантажити перелік проєктів у форматі відкритих даних, щоб, за потреби, відстежити дату реєстрації та дату винесення на розгляд сесії.
Під час презентації секретар Рівнеради Віктор Шакирзян розповів про ініціативу зробити відкритим і прозорим процес проходження проєктів рішень на засіданнях профільних комісій міської ради. Ідея виникла після того, як у раді побачили, що багато людей приходять із запитанням: «А де мій проєкт рішення? На якому етапі?». Для того, щоб люди не думали, що хтось приховує цю інформацію, а могли зручно самостійно відстежити, які комісії проєкт пройшов, коли піде на розгляд сесії, працівники ради попрацювали над удосконаленням офіційного сайту і згодом ці відомості стануть доступними.
Андрій Токарський наголосив, що як тільки відбудеться оновлення сайту Рівнеради, ОПОРА працюватиме над тим, аби чат-бот міг повідомляти мешканців і про шлях проєкту рішення.
Депутати Рівнеради, які долучилися до презентації сервісу, також зауважили, що було б чудово, аби чат-бот також міг відстежувати і показувати користувачам проєкти рішень, які підготовлені конкретним депутатом.
ОПОРА планує й надалі розширювати інформаційний функціонал сервісу «RIVNE RADA BOT», щоб він максимально відповідав вашим запитам і потребам, а тому нам цінно почути думку кожного. Пишіть нам відгуки після користування ботом на сторінці Громадянська мережа ОПОРА/Рівне. Спільно будемо працювати над тим, аби інформація про роботу Рівнеради була більш доступною для мешканців.