fbpx

В “Дію” додадуть “Надію” – помічницю на основі штучного інтелекту

Діліться інформацією з друзями:

“Дія” працює над впровадженням помічника на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Штучного помічника назвуть Надією.

За словами міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, для цього використають технологічне рішення від однієї з топових міжнародних компаній.

Він зазначив, що це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки Дії.

“Зараз якість відповідей AI-помічника мене влаштовує на 80%, буде краще. Плюс не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Працюємо й над цим. Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити” – додав Федоров.

Міністр також зазначив, що Мінцифра продовжує працювати над законодавчим полем для ШІ й над інтеграцією ШІ в освіту.

Читайте також: Медичні заклади Рівненщини надаватимуть удвічі більше безкоштовних послуг