Споживачам Рівненщини, які скаржилися до ГУ Держпродспоживслужби, повернули понад 166 тисяч грн за придбані неякісні товари. Найчастіше людей турбують неналежні послуги, часто скаржаться на якість товарів.
До ГУ Держпродспоживслужби Рівненської області торік надійшло 283 скарги щодо порушення прав споживачів. Цьогоріч вже є 63 звернення.
Про це повідомляє Рівненська ОДА.
Найчастіше людей турбують неналежні послуги, часто скаржаться на якість товарів. Залишаються проблеми: відмова у видачі чека, безготівковому розрахунку. Є також незадоволені грубістю та нетактовністю персоналу під час обслуговування.
Вже цьогоріч за сприяння управління споживачам повернули понад 166 тисяч грн за придбану неякісну продукцію.
Читайте також:
- «Верес» та «Оболонь» знову зіграли внічию – без голів, але з емоціямиРівненський «Верес» та столична «Оболонь» зіграли другий матч за п’ять днів. Цього разу – у чемпіонаті прем’єр-ліги. Після поразки у кубковій грі, яка відбулася 30 жовтня на рівненському «Авангарді», кияни прагнули взяти реванш у матчі чемпіонату.