Споживачам Рівненщини, які скаржилися до ГУ Держпродспоживслужби, повернули понад 166 тисяч грн за придбані неякісні товари. Найчастіше людей турбують неналежні послуги, часто скаржаться на якість товарів.
До ГУ Держпродспоживслужби Рівненської області торік надійшло 283 скарги щодо порушення прав споживачів. Цьогоріч вже є 63 звернення.
Про це повідомляє Рівненська ОДА.
Найчастіше людей турбують неналежні послуги, часто скаржаться на якість товарів. Залишаються проблеми: відмова у видачі чека, безготівковому розрахунку. Є також незадоволені грубістю та нетактовністю персоналу під час обслуговування.
Вже цьогоріч за сприяння управління споживачам повернули понад 166 тисяч грн за придбану неякісну продукцію.
Читайте також:
- Унікальна автобусна зупинка з’явилася у Мичеві на РівненщиніУ селі Мичів, що входить до Малятинського старостинського округу, талановита мешканка Іванна Біль власноруч розфарбувала автобусну зупинку в яскравому українському стилі. Вона перетворила звичайний об’єкт інфраструктури на справжній символ гордості, натхнення та любові до рідної землі.