Споживачам Рівненщини, які скаржилися до ГУ Держпродспоживслужби, повернули понад 166 тисяч грн за придбані неякісні товари. Найчастіше людей турбують неналежні послуги, часто скаржаться на якість товарів.
До ГУ Держпродспоживслужби Рівненської області торік надійшло 283 скарги щодо порушення прав споживачів. Цьогоріч вже є 63 звернення.
Про це повідомляє Рівненська ОДА.
Найчастіше людей турбують неналежні послуги, часто скаржаться на якість товарів. Залишаються проблеми: відмова у видачі чека, безготівковому розрахунку. Є також незадоволені грубістю та нетактовністю персоналу під час обслуговування.
Вже цьогоріч за сприяння управління споживачам повернули понад 166 тисяч грн за придбану неякісну продукцію.
Читайте також:
- Учень з Рівного виборов звання “Ліцеїст року – 2025”Учень 11-Б класу Обласного наукового ліцею в місті Рівне Юрій Фірчук виборов звання “Ліцеїст року – 2025”. Це мотивуючий конкурс для тих, хто навчається, ставати кращими. Конкурс діє від початку створення ліцею у 1991 році. Цього разу із 18-ти претендентів…