Чимало рівнян, сплативши у банках за комунальні послуги в перших числах січня, невдовзі були повідомлені, що кошти до адресатів не надійшли, бо їхні рахунки змінилися. А переоформлюючи кошти на нові реквізити, знову платили банкам за послуги.
При цьому кожен мав прийти до відділення банку і власноруч написати заяву щодо повернення кревних. А на початку лютого банківські працівники у телефонному режимі також кожного сповістили, що кошти в банк уже надійшли і можна підходити для переоформлення платежів.
Так було і зі мною. Читаючи інформацію 400 тисяч платежів спрямували на недіючі рахунки, я й гадки не мала, що буду однією з тих 400 тисяч, які потрапили в таку халепу.
Але справа зовсім не про зручності. Та й працівники банку були чемними і пояснювали, що від них нічого не залежить. Адже, це підприємства мали повідомити про зміну рахунків.
Коли я платила за комуналку, то банк за послуги взяв 10 грн. Коли мені повертали кошти, то повертали вже без оплати банківських послуг. Адже сумнівів, що послуга була надана, не виникає.
- Перелік дітей, які відпочиватимуть в “Артеці” за бюджетні кошти розширили
- 18-річних рівнян знову призивають до війська
При цьому, коли я вдруге, вже на правильний рахунок, платила за комунальку, банк знову, як і годиться, взяв 10 грн.
Виходить, що в межах України: 400 тис платежів Х 20 грн = 800 тис грн банк заробив без будь-яких зусиль.
Складається враження, що на підприємствах не знали чи не хотіли знати, що їхні розрахункові реквізити будуть змінюватись.
При цьому у персональному кабінеті ніяких нових даних вносити не довелось, про це потурбувались працівники банку.
Цікаво, це нормальна практика? Чому подібна ситуація трапляється з українцями щороку? Учасниками якої схеми були 400 тисяч платників, які відіслали кошти на недіючі рахунки?
Оксана ПИЦЬКА
Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»