fbpx

Рівненський ЦНАП відзначив сьому річницю з дня відкриття

Діліться інформацією з друзями:

Якісний та швидкий сервіс плюс широкий спектр послуг – саме завдяки таким перевагам Рівненський ЦНАП уже не один рік є одним із кращих в Україні. Днями в установі відзначили сьому річницю з дня офіційного відкриття.

З цієї нагоди директор Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Євгенія КУРСИК поспілкувалася з журналістами у форматі брифінгу.

До установи, де надають 287 адміністративних послуг, щодня звертається майже тисяча відвідувачів.

Попри війну Рівненський ЦНАП оновлюється та розширюється. У Рівному з’явились нові віддалені робочі місця. Окрім ТРЦ «Злата Плаза», адмінпослуги тепер можна отримати й в ТРЦ «HappyMall» (м-н «На Щасливому», вул. С. Бачинського, 5). Саме сюди у період з 14 жовтня до 31 грудня минулого року завітали майже 2 тисячі клієнтів.

«Наша команда щодня працює над покращенням сервісу та якості надання адміністративних послуг, налагоджує співпрацю з партнерами, а також постійно підвищує кваліфікацію працівників Центру, впроваджує різноманітні інновації та сервіси» – розповіла керівниця ЦНАПу.

В умовах воєнного стану пріоритетними напрямами роботи команди ЦНАПу стало надання послуг, спрямованих на допомогу внутрішньо переміщеним особам. Наразі у ЦНАПі можна оформити довідку про взяття на облік ВПО, а також вирішити питання щодо виплати допомоги. Власники житлових приміщень, які безоплатно розмістили ВПО, можуть подати документи на отримання компенсації. Торік такою послугою скористалися майже 44 тисячі людей.

20 січня цього року ЦНАПу передали принтери для двостороннього ретрансферного друку Swiftpro. По завершенню юридичних та технічних процедур, тут відновлять видачу посвідчень водія і техпаспорта.

Все більшої популярності набувають онлайн послуги через портал ДІЯ, впродовж 2022 року опрацьовано понад 3 тисячі таких звернень.

Поділилася Євгенія Курсик і планами на майбутнє, адже Рівненський ЦНАП завжди був флагманом змін та реалізації новітніх проєктів. Наразі тут активно працюють над створенням «Адмінсервісу «Ветеран». Аби ветерани, члени їх сімей та родини полеглих захисників в режимі «єдиного вікна» могли отримати всю інформацію стосовно державних програм підтримки. А також отримати консультацію про те, як найшвидше отримати таку допомогу.

Торік фахівці Центру надали більш як 150 тисяч послуг, забезпечивши надходження до міського бюджету на рівні понад 10 млн. грн. Це суттєво перевищило показники 2021 року коли за надані адміністративні послуги надійшло близько 6 млн. грн. Левова частка цих надходжень – паспортні послуги. Наразі черга на отримання закордонних паспортів з послугою термінового виготовлення становить понад два тижні, а нетермінових – більше місяця.

Ольга ГУСЕЙНОВА

читайте також: