fbpx

Онлайн-продаж квитків на Укрзалізниці “страждає” від кібератак

Діліться інформацією з друзями:

У системі онлайн-продажів Укрзалізниці вже третій день періодично стаються збої.

Про це повідомляє Укрзалізниця.

Ви прекрасно розумієте, що ми – мішень для кібератак мишебратьєв. І не тільки сервери УЗ, але й найбільші провайдери мобільного зв’язку, телефонії та інтернету. – йдеться в повідомленні.

Як з цим бореться Укрзалізниця?

Цілодобово. Без технологічних деталей, нехай це офіційно прозвучить як “айтішна магія” – сьогодні ж Internatiоnal Harry Pоtter Day, врешті решт! 

Що постраждало? 

Дані на серверах цілі, поїзди продовжують рух. Але ми були змушені “закрити” принаймні на сьогодні наш bооking для трафіку з-поза меж України. Також страждає гаряча лінія та онлайн-підтримка, але удар тримає. Ну і нерви наших пасажирів, за що просимо вибачення. 

То як купляти квиток і які ризики?

У касі – ризик 0. Ми вивели на роботу максимум касирів, щоб дещо спростити задачу пасажирам, але водночас куди більше віримо в діджитал, а відтак наполегливо тримаємо кібероборону і дописуємо застосунок.

Через bооking та чат-боти продажі теж проходять, а якщо вже Ваш платіж зависне – гроші буде повернено через 3-10 банківських днів, залежно від банку. 

У цілому, план паралізувати залізницю вчергове провалився, з чим і хочеться привітати всіх причетних. – зазначає Укрзалізниця.