fbpx

Лікарі Рівненщини консультуватимуть пацієнтів дистанційно за допомогою месенджерів

Діліться інформацією з друзями:

З вимогою дистанційного консультування пацієнтів звернулося управління охорони здоров’я Рівненської ОДА до лікувальних закладів. Для цього рекомендують використовувати засоби мобільного зв’язку, месенджери тощо.

«Ми надіслали лист на лікарні, у якому йдеться про збільшення надання медичної допомоги з використанням засобів дистанційного зв’язку для обміну інформацією в електронній формі, у тому числі й телемедицини. Пропонуємо застосовувати наявні інформаційні та телекомунікаційні можливості, зокрема засоби мобільного зв’язку, месенджери та сучасні платформи дистанційного зв’язку. Це допоможе отримати пацієнту консультації лікаря, не відвідуючи лікувальний заклад», – зазначив в.о.начальника управління охорони здоров’я Рівненської ОДА Олег Вівсянник.

Так, для зв’язку пацієнта з сімейним лікарем можна використовувати телефонний та мобільний зв’язок; програмне забезпечення месенджерів Skype, WhatsApp, Viber, Telegram, платформи проведення відеоконференцій Google Hangouts https://hangouts.google.com/, ZOOM https://zoom.us/, JITSI https://jitsi.org/, BigBlueButton https://bigbluebutton.org/ та надання телемедичних консультацій з використанням спеціалізованих платформ.



Окрім того, в місцях відвідування людей – продуктові магазини, амбулаторії, тощо – розмістять оголошення з номерами телефонів лікарів, що обслуговують населення даної території та гарячої лінії ОДА (0 800 500 078) щодо протидії коронавірусу. Це збільшить можливості надання дистанційної допомоги без відвідування закладу охорони здоров’я.

 

Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»