fbpx

За якими тарифами КАТП 1728 обслуговуватиме рівнян? 

Діліться інформацією з друзями:

Рішенням Рівненської міської ради встановлено нові тарифи на послуги КАТП 1728 щодо поводження з побутовими відходами – послуги з вивезення рідких побутових відходів. 

 

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 21.01.2020  №4

Про встановлення КАТП 1728 тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами – послуги з вивезення рідких побутових відходів

Відповідно до підпункту 2 пункту «а» статті 28, частини першої статті 52, частин п’ятої, шостої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про відходи», Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 № 1010 (зі змінами), наказів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.09.2018 № 239 «Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення» та від 05.06.2018 № 130 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності» і на підставі заяви Комунального автотранспортного підприємства 1728, виконавчий комітет Рівненської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Встановити Комунальному автотранспортному підприємству 1728 тариф на послуги з поводження із побутовими відходами – послуги з вивезення рідких побутових відходів (далі – Послуги) для потреб споживачів у розмірі 159,84 грн/м3 (з ПДВ) та затвердити його структуру згідно з додатком.
  2. Комунальному автотранспортному підприємству 1728 забезпечити офіційне оприлюднення цього рішення в друкованому засобі масової інформації та повідомити споживачів про встановлений розмір тарифу на Послуги з посиланням на це рішення відповідно до вимог чинного законодавства.
  3. Рішення набирає чинності з 01 лютого 2020 року за умови затвердження Рівненською міської радою у січні 2020 року результатів конкурсу на визначення виконавця послуг із вивезення рідких побутових відходів на визначеній території міста Рівного, проведеного Управлінням житлово-комунального господарства 23 грудня 2019 року, за підсумками якого Комунальне автотранспортне підприємство 1728 визначено виконавцем цих послуг.
  4. Рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради «Про встановлення тарифу на послугу із вивезення рідких відходів, яка надається КАТП 1728» від 09.06.2015 № 88 вважати таким, що втратило чинність, з моменту набрання чинності цим рішенням.
  5. Контроль за виконанням цього рішення доручити заступникам міського голови С.Васильчуку та О.Хмилецькому, начальнику управління житлово-комунального господарства Я.Сахнюку, заступнику начальника управління економіки міста І.Павлюку, а організацію його виконання – начальнику КАТП 1728 Р.Кралюку.

 

Міський голова                                                       Володимир Хомко

Керуючий справами виконкому                        Петро Середюк

Додаток

до рішення виконкому 21.01 №4

Структура тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами –

послуги з вивезення рідких побутових відходів КАТП 1728

Найменування показників Для потреб споживачів
усього, тис. грн грн/м3
1. Виробнича собівартість, усього, у т. ч.: 777,99 119,41
1.1. прямі матеріальні витрати, у т. ч.: 247,34 37,96
1.1.1. паливно-мастильні матеріали 194,66 29,88
1.1.2. матеріали для ремонту засобів механізації 52,68 8,08
1.2. прямі витрати на оплату праці 278,66 42,77
1.3. інші  прямі  витрати, у т. ч.: 167,49 25,71
1.3.1. єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників 61,31 9,41
1.3.2. амортизація основних виробничих запасів та нематеріальних активів 53,86 8,27
1.3.3. інші прямі витрати 52,32 8,03
1.4. загальновиробничі витрати: 84,50 12,97
1.4.1. витрати на оплату праці загальновиробничого персоналу з відрахуваннями на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 72,00 11,05
1.4.2. інші  витрати 12,50 1,92
2. Адміністративні  витрати, у т. ч.: 59,14 9,08
2.1. витрати на оплату праці апарату управління підприємством та іншого адміністративного персоналу з відрахуваннями на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 48,19 7,40
2.2. інші витрати 10,95 1,68
3. Витрати на збут, у т.ч.: 30,70 4,71
3.1. витрати на оплату праці з відрахуваннями на загальнообовязкове державне соціальне страхування 29,50 4,53
3.2. інші витрати 1,20 0,18
4. Інші операційні витрати 0,00 0,00
5. Фінансові витрати 0,00 0,00
6. Усього витрат повної собівартості 867,83 133,20
7. Витрати на покриття втрат 0,00 0,00
8. Планований прибуток 0,00 0,00
8.1. податок на прибуток 0,00 0,00
8.2. чистий прибуток, зокрема: 0,00 0,00
8.2.1. дивіденди 0,00 0,00
8.2.2. резервний фонд (капітал) 0,00 0,00
8.2.3. на розвиток виробництва (виробничі інвестиції) 0,00 0,00
8.2.4. інше використання прибутку 0,00 0,00
9. Вартість послуги 867,83 х
10. Обсяг послуги (тис.м3) х 6,51523
11. Тариф на послуги (без ПДВ) х 133,20
12. Тариф на послуги (з ПДВ) х 159,84
13. Рівень рентабельності (%) х 0,00
Керуючий справами виконкому  

П. Середюк