На тлі закликів Європейського Союзу до платформ Кремнієвої долини посилити свою пильність у боротьбі з російською дезінформацією, соцмережу X (колишній Twitter) Ілона Маска назвали найбільшим джерелом поширення дезінформації.
Як повідомляє Bloomberg, про це заявила Віце-президент Європейської комісії Віра Журова. Вона також зазначила, що платформи повинні вжити необхідних заходів для боротьби з російською дезінформацією напередодні національних і європейських виборів наступного року.
«Це зброя масової маніпуляції, яка коштує багато мільйонів євро, націлена як на росіян, так і на європейців та решту світу», — сказала Журова журналістам у вівторок. «Найбільші платформи повинні усунути цей ризик. Зокрема, ми маємо очікувати, що кремль та інші активізуються перед європейськими виборами».
ЄС опублікував звіти про те, як кожна з великих технологічних компаній, включаючи Facebook Meta Platforms Inc., Google Alphabet Inc. і TikTok ByteDance Ltd., справляються в боротьбі з дезінформацією.
Більшість основних платформ погодилися працювати з ЄС над добровільним кодексом поведінки, метою якого є встановлення галузевих стандартів для перевірки фактів. Компанії також створили пілотний проєкт, щоб оцінити масштаби проблеми.
«X, колишній Twitter, більше не підпадає під дію кодексу, і є платформою з найбільшим відсотком публікацій з неправдивою інформацією або дезінформацією», — сказала Журова.
Вона відзначила що деякі компанії вже розпочали боротьбу з російською дезінформацією. Компанія Google заявила, що за перші чотири місяці року вона припинила діяльність понад 400 каналів, причетних до просування російського впливу. Тим часом Meta заявила, що розширила партнерство з перевірки фактів 22 мовами в ЄС.
Минулого місяця набув чинності новий закон ЄС, що регулює вміст на платформах під назвою Закон про цифрові послуги.
Фото: Логотип X на штаб-квартирі компанії в Сан-Франциско, Каліфорнія, США. (Девід Пол Морріс/Bloomberg).
Читайте також: В окупованому Маріуполі невідомі вдарили ломом по голові російського політика