fbpx

Вишиванку Зеленського купила юридична фірма

Діліться інформацією з друзями:

Вишиванку, яку вдягнув президент України Володимир Зеленський у День вишиванки, 19 травня, продали на благодійному аукціоні за 100 тисяч доларів.

Покупцем лоту стала юридична фірма Asters USA. Аукціон відбувся 3 червня в рамках презентації та запуску програми «Єдиний 24» в Українському домі у Вашингтоні.

За словами організаторів заходу, United 24 створено для збору коштів на допомогу Україні. Завдання платформи збору коштів – стати головним центром збору пожертв на підтримку України. Кошти перераховуються на рахунки Національного банку та направляються до профільних міністерств на потреби за трьома напрямками: оборона та розмінування, медичне обслуговування, відбудова України. Також усі благодійники можуть обрати конкретний проект для переказу коштів. Пожертвування не оподатковуються.

«Сполучені Штати – це перша країна, в якій ми робимо офіційну презентацію платформи United 24», – розповіла «Голосу Америки» посолка України в США Оксана Маркарова. І додала: «Символічно, що ця презентація відбувається на 100-й день російської війни проти України».

 «Ukraine House виступив партнером цієї ініціативи в США. Відтак кошти на United 24 пересилаються через спеціальний рахунок Ukraine House. Люди, які робитимуть пожертви, отримають усі пільги в податковій сфері США, відповідно до місцевого законодавства», – пояснила Маркарова.

За її словами, ідея створення спільної платформи на допомогу Україні виникла через велику кількість запитів на пожертви з усього світу.

«На сайті United 24 можна побачити звіти. Вони з’являються щотижня. Люди перерахували кошти і бачать конкретний броньований автомобіль, який було придбано. Чи конкретні двері та вікна, які було встановлено у місцевій школі», – додала Маркарова.

Президент України Володимир Зеленський закликав усіх присутніх долучатись до нової програми.

«Руїни – це усе, що по собі залишають росіяни. Але людям потрібно кудись повертатися, – прямо зараз, сьогодні. Саме тому я ініціював спеціальну платформу United 24. Це не просто збір коштів, це іще один із способів довести Росії, що зло не переможе», – сказав Зеленський у форматі відеозвернення.

Платформа United 24 працює вже кілька тижнів і наразі найбільше пожертв надійшло зі США, розповів віцепрем’єр-міністр та міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

«Ви можете зробити пожертву одним кліком з будь-якої точки світу в криптовалюті або через PayPal, карткою чи прямим банківським переказом, від 1 долара до 1 мільйона доларів. І це абсолютно безпечно. За чотири тижні через United 24 було зібрано 50 мільйонів доларів. Найбільша кількість донорів – зі Сполучених Штатів. Ми отримували пожертви від 20 до 1000 доларів. І кожен долар важливий», – сказав Федоров у відеозверненні.

Під час благодійного аукціону в п’ятницю, окрім вишитої сорочки українського президента, були продані футболки із підписами Артема Довбика та Андрія Ярмоленка, в яких вони змагалися 1 червня під час виграшного матчу української збірної проти збірної Шотландії. Також «з молотка» пішов відомий керамічний кухоль у формі півника, аналогічний тому, який вцілів на шафці в обстріляному росіянами житловому будинку в селищі Бородянка, що на Київщині.

«Обидва лоти коштували нам 1700 доларів. Гроші підуть на United 24. Ми ще до початку [повномасштабної] війни підтримували один український батальйон, іще з 2014 року. Зараз ми із парафією церкви святого Андрія вже 8 чи 9 повних вантажівок допомоги відправили до України. Ми у будь-якому разі планували продовжувати робити пожертви, але, авжеж, цікавіше, якщо за це отримуєш якийсь лот. Тож, ми дуже задоволені», – зазначили в розмові з «Голосом Америки» українські американці Ганя Черняк та Ігор Самокіш, які стали новими власниками керамічного півника та футболки Андрія Ярмоленка.

Також були розіграні: прапор України із підписом президента Зеленського, вино, яке вціліло у сховищах, зруйнованих російськими обстрілами, поштові марки із цитатою українських військових на острові Зміїний та інші лоти.

17 травня президент Володимир Зеленський підписав указ щодо заснування національного бренду United 24 для обʼєднання зусиль міжнародних партнерів у підтримці України.

2 червня, під час виступу на форумі GLOBSEC-2022 у столиці Словаччини, в місті Братислава, президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн також закликала міжнародні організації та партнерські країни долучитися до ініціативи United 24.

«Треба вже зараз думати про відновлення цієї прекрасної країни, України, – заявила посадовиця. – І для цього ми хочемо створити платформу, де усі вже існуючі ініціативи, наприклад, від наших американських друзів, Світового банку, МВФ, Організації економічного співробітництва та розвитку, G20, двостороння допомога країн – усі ці ініціативи та фінансова підтримка будуть спрямовані до цієї платформи, де ми разом будемо вирішувати напрямок нашого руху. Цю платформу очолює Україна. Тому що саме Україна обирає своє майбутнє. Але разом з ними ми хочемо із самого початку сформувати цю платформу таким чином, щоб у нас були інвестиції разом з реформами. І це також прокладе шлях до членства в Євросоюзі».

За матеріалами Радіо Свободи.