fbpx

Українську колекцію білоруської дизайнерки розкупили за один день

Діліться інформацією з друзями:

Дизайнер Олександра Жук виросла у Полоцьку. У 2020 році вона, як і багато білорусів, брала участь у протестах і потрапила під репресії. Потім поїхала до Вільнюса, де відкрила свій шоу-рум. Її бренд “10motif” добре відомий своїми червоними серцями. 

Про бізнес білоруської дизайнерки у Литві та її колекцію на підтримку України пише білоруське видання “Наша Нива”.
Дизайнерка покинула країну, аби не потрапити до в’язниці за свою громадянську позицію. Ще до пандемії Олександра вирішила, що хоче не просто створювати одяг, який би задовольнив потреби жінок, а й був корисним суспільству. Тоді вона придумала власний бренд, назва якого відображає основні цілі, яких хоче досягти команда. 

«Число 10 – це дата мого народження, я вибирала для неї мотиви, тобто завдання. По-перше – це не просто одяг, а емоції. Тут ми маємо на увазі солідарність. Зараз ми розфарбовуємо свої серця синім і жовтим, підтримуємо Україну.

Також серед мотивів бренду 10motif :

  • популяризація білоруської культури. У кожному виробі є ручна робота, багато в’язаних речей
  • екологічність. Після виготовлення у нас є шматочки тканини – ми вирішили їх нагріти і розкласти їх зображення
  •  допомога молодим талантам.

Після початку війни Олександра випустила колекцію на підтримку України, частина грошей від продажу якої піде на гуманітарну допомогу українцям. Светри розкупили в перший же день.

«Ми зробили жовто-блакитні сердечка, написали слово «Разом». Ми вирішили зробити все, що могли. Взагалі в Литві вітається, якщо ви реагуєте на певні події. Наприклад, повісити прапор на балконі – це щось. Для нас було логічно зробити таку колекцію, висловити свою думку, підтримати Україну”.

Багато брендів розмістили в соціальних мережах пости з українським прапором. Команда Олександри Жук теж це зробила, бо вони з усім світом хочуть підтримати Україну. Випустили невелику лінійку светрів з українською символікою, які сподобалися людям і їх вмить розкупили. Зараз будуть робити більше продуктів, бо на них є попит.