Змінився постачальник: як буде з газом?

Діліться корисною інформацією з друзями:

ГК «Нафтогаз України» відповідає на найпоширеніші запитання від нових клієнтів.

Із 1 травня 2022 року до реєстру клієнтів ГК «Нафтогаз України» включено 8,8 мільйона українських домогосподарств. Нові клієнти будуть отримувати послуги за однією з найвигідніших цін на ринку – 7,96 грн/куб. м (з ПДВ, без вартості транспортування).

7 днів у ТелеграміСвіжі новини для тих, у кого мало часу

Новини які не потрапили на сайт ми розміщуємо в Телеграмі

ГК «Нафтогаз України» відповідає на найпоширеніші запитання від нових клієнтів.

Чи були збережені пільги після зміни постачальника?

Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.

Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?

Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас споживачам радять звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації: +38 066 300 2 888; +38 098 300 2 888;

+38 093 300 2 888.

Якою буде вартість газу?

Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.

З якої дати слід оплачувати рахунки?

Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.

Що робити з переплатою за спожитий газ?

Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.

Водночас ТОВ «Рівнегаз ЗБУТ» надає роз’яснення щодо повернення коштів, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати. Потрібно здійснити такі дії:

  • – написати заяву на повернення переплати;
  • – додати копію паспорта (1-6 сторінки), ідентифікаційного номера, квитанції про помилкову оплату, довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку);
  • – підписану заяву та документи можна направити на поштову адресу: 33023, м. Рівне, вул. Академіка Грушевського, 24. Зауважимо, що на копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дата.

Також підписану заяву та документи можна направити на електронну скриньку contact@rvgaszbut.com.ua. Зауважимо, що в цьому разі заява та копії документів, що додаються, повинні бути скріплені/завірені за допомогою електронного підпису (ЕЦП). Такі вимоги до документів висуваються у Законі України «Про електронні документи та електронний документообіг».

Чи зберігся мій номер особового рахунку?

Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:

  • – на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
  • – у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
  • – на квитанції, яку доставить Укрпошта;
  • – у контакт-центрі Товариства: +38 066 3002888; +38 098 3002888;+38 093 3002888.

Пресслужба Рівненської облдержадміністрації.