Традиційно після зими дорожнє покриття у Рівному вимагає ремонту, оскільки з’являються вибоїни на проїжджих полотнах. Вони можуть стати причиною аварійних ситуацій.
Щоб цього не допустити, щодня працівники міськшеу проводять роботи з ліквідації ямковості. Вибоїни засипають різною сумішшю.
Про це повідомляє прес служба Рівненської міської ради.
Особлива увага приділяється автошляхам з найбільш інтенсивним рухом та на найбільш проблемних ділянках. Це вулиці: Макарова, Млинівська, Данила Галицького, Костромська, Соборна та інші.
Натомість поточний ремонт доріг зараз проводяться у Рівному. Оскільки такий вид роботи здійснюються гарячою асфальтобетонною сумішшю, яка під час укладання повинна мати температуру в межах плюс 150 – 160 °C.
– При морозній погоді – суміш охолоджується і коли її кладуть на охолоджену проїжджу частину, то температура знову ж таки зменшується. І вже виходить, що його ніколи укатувати. Він не ущільниться. Ефекту не буде. Ми повинні дотримуватися технічних правил. Відтак, укладати гарячою асфальтобетонною сумішшю, у холодну та вологу пору ми не можемо, оскільки не забезпечимо якість ущільнення дорожнього покриття, – розповів заступник начальника Рівненського ШЕУ Віктор Климук.
Для проведення ефективних поточних ремонтних робіт на дорогах, потрібні необхідні погодні умови, а саме – сухість та середньодобова температура не менше +10.
– У місті є чимало зелених насаджень, парків, зелених зон. Там досі сніг і він дає зволоження для дорожнього “одягу”. А при мокрій основі ми не можемо проводити поточні ремонтні роботи, – додає заступник начальника Рівненського ШЕУ Віктор Климук.
Відтак, коли погода покращиться, тоді комунальники зможуть приступити до поточного ремонту. В першу чергу – це вулиці, де курсує громадський транспорт.
Окрім того, на наступній сесії Рівнеради депутати затверджуватимуть фінансування капітальних видатків. Після цього відбудуться тендери, які дадуть змогу приступити до ремонтних робіт асфальтного покриття у всіх мікрорайонах нашого міста.