fbpx
Під час семінару-тренінгу.

За 17 років існування Рівненська мала академія наук випустила понад 24 тисячі учнів

Діліться інформацією з друзями:

Юні науковці підготовили й захистили 12,4 тисячі науково-дослідних робіт та отримали 68 патентів на корисні моделі.

Про такі здобутки розповів під час семінару-тренінгу «Наукова освіта вчителя – шлях у майбутнє» начальник Рівненської ОВА Олександр Коваль.

Під час семінару-тренінгу.

«Сьогодні ми говоримо про нашу здорову молодь. Про тих дітей, які не просто навчаються, а тих, хто прагне розвивати себе і розвиватись разом з вчителем. Мала академія наук є такою платформою, де сконцентрована така робота. 12,4 тисячі наукових праць та 68 патентів. Це величезний результат. Учителі, які працюють з обдарованою молоддю – це те, що зараз нам необхідно, і Україні, і Рівненщині. Люди, які сьогодні мислять нестандартно, в майбутньому очолять складні ділянки роботи», – сказав Олександр Коваль.

Семінар триватиме два дні. Понад пів сотні освітян з різних куточків області будуть знайомитися із напрямками роботи закладу, вибирати актуальні теми для досліджень, вивчатимуть принципи академічної доброчесності.

Захід організований у співпраці з Рівненською ОДА, облрадою, департаментом освіти й науки, міжнародними партнерами ООН, які втілюють програму ПРООН «Посилення стійкості громад в регіонах України», що фінансується Урядом Великої Британії.

Координаторка проєкту в Рівненській області Ольга Кашевська зауважила, що ця ініціатива працює вже другий рік поспіль. Вона націлена на покращення якості освітніх послуг в громадах. Вона наголосила, що на регіональному рівні освіта і під час війни залишається в фокусі уваги та в пріоритеті.

Нагадаємо, що захід організований у співпраці з Рівненською ОДА, облрадою, спільно з програмою ПРООН «Посилення стійкості громад в регіонах України».

Директор Рівненської МАН Олександр Андрєєв додав, що залучення обдарованої молоді до науково-дослідної, експериментальної, конструкторської та винахідницької роботи у різних галузях науки, техніки, культури й мистецтва та формування їхньої мотивації до майбутньої наукової діяльності – це стратегія закладу. Також він наголосив, що всі учнівські роботи є унікальними й більшість з них це рідкісні регіональні дослідження.

Джерело: Рівненська ОДА

Читайте також: На Рівненщині розпочався територіальний етап проєкту «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»