fbpx

ЮНІСЕФ попередила про «майже незворотні» втрати для освіти через COVID-19

Діліться інформацією з друзями:

Повне або часткове закриття шкіл продовжує впливати на життя понад 635 мільйонів учнів. ЮНІСЕФ опублікувала найновіші дані про вплив пандемії на навчання дітей.

«У березні ми відзначимо два роки збоїв у глобальній освіті, пов’язаних із COVID-19. Простіше кажучи, мова йде про майже незворотні масштаби втрат для шкільного навчання дітей, – зазначив Роберт Дженкінс, керівник програм освіти ЮНІСЕФ. – Хоча перебої в навчанні мають припинитися, простого відновлення роботи шкіл недостатньо. Учням потрібна інтенсивна підтримка, щоб повернути втрачену освіту. Школи також повинні ставати чимось більшим, ніж просто місця, куди діти приходять навчатися. Школи мають займатися відновленням психічного та фізичного здоров’я дітей, забезпечувати соціальний розвиток та харчування».

Діти втратили елементарні навички читання та рахування. У глобальному масштабі перебої в освіті означають, що мільйони дітей втратили можливості навчання, які вони мали б, якби ходили до школи. При цьому найбільших втрат зазнали молодші та більш маргіналізовані діти.

У країнах з низьким і середнім рівнем доходу внаслідок закриття шкіл до 70% десятирічних дітей не можуть читати або розуміти простий текст, у порівнянні з 53% до пандемії.

Подальші наслідки закриття шкіл наростають. Окрім втрати навчання, закриття шкіл вплинуло на психічне здоров’я дітей, зменшило їхній доступ до регулярного джерела харчування та збільшило ризик насильства над дітьми.

Надходить дедалі більше свідчень про те, що COVID-19 спричиняє високі показники тривожності та депресії серед дітей та молоді, а деякі дослідження показують, що найчастіше з цими проблемами стикаються дівчата, підлітки та ті, хто живе в сільській місцевості.

Джерело: https://www.unicef.org/