Спрямувати більшу частину державного фінансування політичних партій на потреби Сил Оборони пропонує Аліна Михайлова, яка створила відповідну петицію на сайті Президента України.
На сайті Президента зареєстрована електронна петиція від Аліни Михайлової. В ній вона закликає частину державного фінансування політичних партій спрямувати на потреби Сил Оборони.
Для забезпечення стійкості та виживання держави Україна потребує значного обсягу фінансових ресурсів. Функціонування Сил Оборони, розвиток і підтримка ВПК, створення військових технологій, зарплати військовослужбовцям, проведення масштабної мобілізації вимагає збільшення надходжень до Державного бюджету України. Водночас, тотальне переведення економіки на «військові рейки» в умовах ХХІ ст. є рішенням із сумнівною ефективністю і має розглядатись як крайній засіб. Для початку варто оптимізувати нинішні видатки та спрямувати некритичні витрати на забезпечення Сил Оборони.
У Державному бюджеті 2023 р. передбачено наступне фінансування:
- політичної партії «Слуга Народу» на суму 439 млн грн,
- партії «Європейська Солідарність» – на суму 126 млн грн,
- партії «Батьківщина» – на суму 83 млн грн.
- Відновлюється державне фінансування політичної партії «Голос» за останні три роки на суму 120 млн грн.
Таким чином, майже 800 млн грн буде витрачено на політичні партії, що є необґрунтовано великою сумою в умовах повномасштабної війни.
Читайте також: Через пожежу у Рівному евакуювали 15 людей, є жертви
- Перші тренування новобранців Нацгвардії – як формують базу майбутніх воїнівНаталія Ягущина 27.12.2025, 20:55 Перші тренування для новобранців – це етап, де формується майбутній воїн. Тут здобуваються навички, які згодом дозволять всім бійцям діяти злагоджено, впевнено й ефективно виконувати бойові завдання. Перші дисципліни – це тактична, вогнева, медична і топографічна…

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.

