fbpx

Працівники компанії Київстар реагують на скарги абонентів

Діліться інформацією з друзями:

Працівники компанії Київстар отримують дуже багато запитів від своїх абонентів через проблеми із зв”язком.

Працівники компанії Київстар пояснюють із чим пов”язані таки негаразди в умовах відключення електроенергії. Частина базових станцій компанії обладнані джерелами автономного живлення, які, залежно від навантаження на мережу, можуть працювати 3-4 години. Якщо за цей час подача електроенергії не відновлюється, то компанії потрібно використовувати дизель-генератори.

Великі оператори мобільного зв’язку мають великий парк таких дизель-генераторів. Однак, якщо відключення електроенергії є тривалими і масштабними та охоплюють одночасно різні райони, міста чи села, абоненти можуть відчувати складнощі зі зв’язком та інтернетом.  Це пов’язано з тим, що доставлення альтернативних елементів живлення одночасно до великої кількості базових станцій та технічних майданчиків потребує часу.