Працівники компанії Київстар отримують дуже багато запитів від своїх абонентів через проблеми із зв”язком.
Працівники компанії Київстар пояснюють із чим пов”язані таки негаразди в умовах відключення електроенергії. Частина базових станцій компанії обладнані джерелами автономного живлення, які, залежно від навантаження на мережу, можуть працювати 3-4 години. Якщо за цей час подача електроенергії не відновлюється, то компанії потрібно використовувати дизель-генератори.

Великі оператори мобільного зв’язку мають великий парк таких дизель-генераторів. Однак, якщо відключення електроенергії є тривалими і масштабними та охоплюють одночасно різні райони, міста чи села, абоненти можуть відчувати складнощі зі зв’язком та інтернетом. Це пов’язано з тим, що доставлення альтернативних елементів живлення одночасно до великої кількості базових станцій та технічних майданчиків потребує часу.

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.
