У електронній черзі Регіонального сервісного центру МВС в Рівненській області одна людина може взяти один талон на добу.
Тепер вони іменні, відтак, скористатися талоном іншої особи, до прикладу, посередникам, не вдасться.
Про це заявив у етері Українського радіо Рівне заступник начальника сервісного центру Віктор Залюбовський.
Електрона черга сервісного центру МВС в Рівному відновила роботу 6 квітня. Не працювала вона з 28 січня 2021 року через технічні налаштування і вдосконалення системи.
“Черга удосконалювала роботу. Раніше, якщо були послуги на реєстрацію, то вони не розподілялися: не було послуги на допуск до перевезення небезпечних вантажів, були довідки про несудимість і просто реєстрація. Зараз туди увійшли й обмін посвідчення водія, тобто більш конкретизувалися самі талони на послуги операторів”, – коментує Віктор Залюбовський.
Адміністратори, які у сервісному центрі видають допуски до перевезення небезпечних вантажів, пройшли навчання. Якщо клієнт звертається до нього за іншою послугою, то в пріоритеті обслуговування – люди, які хочуть отримати саме допуск, аби вони не чекали.
Що змінилося у реєстрації в електронній черзі
Удосконалили також процедуру замовлення талонів через сайт головного сервісного центру для реєстрації в електронній черзі.
“Зараз реєстрація виділена в окрему послугу, щоб її було легше знайти. Заходимо на сайт, обираємо день, підрозділ, годину, послугу, ідентифікуємось через банківський ID, електронний цифровий підпис, вводимо прізвище, ім’я, по батькові. Якщо це потрібно –номерний знак, модель транспортного засобу для більшої конкретизації. Вказується електронна адреса, після цього відсилається номер талона, з яким людина звертається”, – каже Віктор Залюбовський.
Якщо сайт сервісного центру з якихось причин не працює, то, як і раніше, можна записатися за номером телефону, уточнює він. У період, коли електронна черга не працювала, протягом одного дня отримували від 1,2 до 1,5 тисячі дзвінків. У сервісному центрі над цим працювало по 4-5 операторів щоденно.
“Зауважу, що в електронній черзі можна взяти один талон на одну добу і протягом певного терміну, на який визначено. Якщо визначено, що на два тижні наперед можна взяти талон, то їх можна взяти не більше 4 на той період”, – зазначає заступник начальника сервісного центру.
Талони, якщо вони доступні на момент візиту у сервісний центр, можна взяти у терміналі й отримати послугу. Це можна зробити не пізніше, ніж за годину до завершення робочого дня.
Про послуги посередників і погляд зі сторони.
“Є ця проблема, вона є по Україні. Є такі люди, які ловлять людей прямо на вході, обробляють їх психологічно, що “ти не зможеш зареєструвати, на це у тебе піде дуже багато грошей, але я можу тобі зробити за стільки”. І люди на це “ведуться”. Це не є проблема. Приходите, звертаєтесь. Ви розкажете про свою проблему, якщо є можливість, ви почекаєте, вам дадуть талон і ви зможете отримати послугу, за якою прийшли”, пояснює Віктор Залюбовський.
Він закликає не приставати на пропозиції невідомих і не давати їм гроші. Свої відгуки можна лишати у Google, діє у них і “Таємний клієнт”. До озвучених зауважень, каже, дослухаються.
“Хочу зауважити, що на сьогодні електрона черга вимагає записати прізвище, ім’я, по батькові, принаймні – прізвище. І цей талон після того, як зафункціонувала нова електронна черга, долучають до матеріалів реєстрації. Тобто, якщо я Іванов прийшов отримати послугу, то я не можу скористатися талоном Петрова, який набрав їх заздалегідь. Такого бути не може. Закликаю вкотре – не користуватися цими послугами”, – заявляє Віктор Залюбовський.
Номер талону вносять також до бази даних Національної автомобільної системи. Таким чином здійснюють подвійний контроль. Працівників центру теж контролюють, аби вони вносили відомості у базу. Якщо ж цього не зроблять, то їм загрожує службове розслідування.
Голова громадського об’єднання “Союз перевізників України” Валентин Демчук зауважує, що до цього отримати швидко послуги, як у Європі, було неможливо. І боротися з явищем посередників досить складно, втім, сподівається, що це вдасться.
“Зареєструватися в електронній черзі фактично було неможливо, треба було довго чекати. Ти приїжджав на місце і ти знав, що існує інша ситуація, коли черга не потрібна і черга вже за тебе зайнята, лише треба кошти. Я думаю, певно, комусь це було вигідно і хтось цим займався комплексно, тому ця структура існувала так довго”, – коментує Валентин Демчук.
Інші зміни й перспективи.
Варто зауважити, що з нового року територіальний сервісний центр МВС у Рівному базується за новою адресою: вул. Київська, 108Б.
“Підшуковували приміщення, яке б відповідало нормам: щоб був зручний доїзд громадянам, і перш за все, був великий майданчик для траспортних засобів, щоб було місце, де припаркуватись. Бо з МЕТРО останнім часом були з цим певні проблеми, особливо для великогабаритних транспортних засобів”, – каже Віктор Залюбовський.
Окрім Рівного записатися в електронну чергу можна також у ТСЦ в Сарнах та Дубні. Планують, що невдовзі ця можливість з’явиться й для охочих обслуговуватись у Володимирці.
“У Володимирці поки що електронної черги не було, тому що кількість послуг не була такою великою. Але для зручності громадян, щоб громадяни могли записатися на будь-яку годину, зараз вирішується питання про закупівлю певного обладнання. І там також буде встановлена електронна черга”, – анонсує він.
Віктор Залюбовський також зазначив, що нещодавно почала діяти постанова, відповідно до якої номерні знаки видаються не за місцем реєстрації особи, а транспортного засобу.
“Якщо людина була зареєстрована у Львові, приїжджала у Рівне, то їй видавали номерні знаки львівського регіону. А зараз, якщо вона зареєстрована у Львові чи Києві й буде перереєстровувати транспортний засіб, то їй видадуть номерні знаки Рівненської області з “ВК”. Це не стосується номерних знаків, які були на платному зберіганні або автомобілів, які переходять у спадщину”, – пояснює він.
Що відомо
У 2020-му році в Рівненській області зареєстрували на понад п’ять тисяч автомобілів менше, ніж роком раніше. Про це йдеться у відповіді на інформаційний запит Суспільного в регіональний сервісний центр МВС. Також там вказали, яким маркам та кольорам надавали перевагу водії.
Джерело: Суспільне/Новини.