Сьогодні, 11 липня, відбулося засідання комісії з питань перейменування міських об’єктів та вулиць Рівного.
Під час засідання було розглянуто ряд важливих питань. Так, підтримано рішення про встановлення Меморіальних дошок на навчальних закладах, де навчалися полеглі герої російсько-української війни.

Зокрема, у ліцеї на числом 17 встановлять меморіальну дошку Дмитрук Такуну. В школі за числом 24 буде меморіальна дошка Петра Федчука. А в ліцеї за числом 1 вшановують пам’ять Єгора Мухи. Ці навчальні заклади вибрані не випадково, адже саме там навчалися захисники.
“Ми напрацюємо візуалізацію меморіальних дощок та погодимо їх розміщення з керівниками навчальних закладів, щоб це була цілісна концепція. Адже в школі чи ліцеї може бути кілька героїв, яких варто вшанувати” – зазначив секретар Рівненської міської ради Віктор Шакирзян.
Крім того, заслухали звернення щодо перейменування вулиць на честь полеглих Героїв. Це питання потребує більш детального вивчення. Адже є звернення щодо перейменування вулиць, яким не варто змінювати назви.
Також комісії розглянула питання облаштування скверу на перехресті вулиць Чорновола-Новака. За рішенням комісії буде проведено конкурс серед студентів НУВГП на кращу ідею тимчасового перетворення цього громадського простору. Над самим положенням та визначенням переможців буде працювати Управління містобудування та архітектури.
Читайте також: Ціна лайків — життя військових: Ганна Маляр про те, як завчасні дописи шкодять обороні держави

Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
