Новий навчальний рік вже вкотре буде особливим для початкової школи. Адже всі класи з 1 по 4 працюватимуть за новим Державним стандартом початкової освіти.
Крім того, учнів початкової школи оцінюватимуть за оновленими підходами. Про нововведення в освіті, як в школі так і в садочку ми попросили розповісти начальника управління освіти Рівного Богдана Туровича:
– Замість оцінки в балах пропонують використовувати вербальну оцінку, яка крім оцінювального судження про досягнення може ще позначати й рівень результату навчання. Учителям пропонують орієнтовні рамки оцінювання, в яких містяться характеристики чотирьох рівнів і формулювання для оцінювальних суджень. Водночас підходи до оцінювання в різних класах можуть різнитися залежно від освітньої програми. Оцінка залишається конфіденційною інформацією й доступна лише для учня та його батьків.
А найбільшим викликом для школи стане те, що з 1 вересня 2021 року вчителі пілотних 5-их класів почнуть впроваджувати реформу Нової української школи. Тож на учнів і педагогів чекають суттєві зміни у навчанні та безліч інновацій.
– У Рівному це три пілотних заклади – ЗОШ № 1, 11, 18. Учителі працюватимуть за новим Державним стандартом базової середньої освіти та Типовою освітньою програмою для 5-9 класів. Але зазначу, що це лише у пілотних класах. Загалом навчання для всіх 5-их класів за новою програмою розпочнеться з 1 вересня 2022 року. – зазначив Турович.
У цьому році відновлюється проведення всіх етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з різних предметів.
Особливих змін у проведені ЗНО не передбачається. Державна підсумкова атестація для учнів 11-мх класів проводитиметься за змінами, які введені у 2021 році.
Чи зміниться щось для дошкільнят?
– Важливим моментом є запровадження нового державного стандарту дошкільної освіти Базового компоненту, що забезпечує наступність між дошкільною і початковою освітою та відповідає концептуальним засадам реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа». – прокоментував головний освітянин Рівного.
Турович зазначає, що робота педагогічних колективів спрямовується на формування у дітей соціально-доцільної поведінки, орієнтованої на сталий стиль життя, базових якостей особистості дошкільника, життєвих компетентностей дітей, а педагогіка партнерства є невід’ємною складовою у роботі з вихованцями та їхніми батьками.
Читайте також:
- Шестикласники Рівного забезпечені книжками на 88%
- Чи готові в Рівному школи до нового навчального року