fbpx

«Рівнеоблводоканал» запустив чат-бот у Viber

Діліться інформацією з друзями:

Рівняни та мешканці області, які користуються послугами «Рівнеоблводоканалу», мають в своєму розпорядженні ще більше можливостей для комфортної та плідної комунікації з підприємством як офлайн, так і онлайн. чат-бот підприємства у вайбері зібрав усі необхідні сервіси в одному зручному місці, де можна швидко та безпечно скористатися його функціоналом.

Як скористатися чат-ботом «Рівнеоблводоканал»?

Ви можете додати чат-бот до свого смартфону, планшета, чи комп’ютера декількома способами:

  1. Сканувати QR-код на картинці.

  1. Перейти за посиланнями в месенджер, який встановлений у вас на комп’ютері, планшеті чи в смартфоні:

чат-бот у Viber(viber://pa?chatURI=rivneoblvodokanal)

  1. Або знайти бота за назвою у Viber : чат-бот Рівнеоблводоканал

– Споживачі «Рівнеоблводоканалу» вже мають змогу подавати показники лічильників, оплачувати рахунки та отримувати інформацію про нарахування через «Мобільний Додаток» та «Особистий кабінет», а відтепер це можна зробити ще й за допомогою чат-бота в Viber, а згодом запрацює чат-бот в Telegram. Це дуже зручно, швидко а головне безпечно, що особливо важливо в умовах епідемії COVID-19, — зазначив директор РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Андрій КАРАУШ.