До 3 квітня включно, поки по всій Україні тривають карантинні заходи, пов’язані із розповсюдженням коронавірусу, «Рівнеоблводоканал» обмежив відвідування центрів обслуговування споживачів.
Це зазначено на Інтернет-сайті підприємства.
— Є відповідна постанова Кабінету Міністрів України, а також рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки з надзвичайних ситуацій, які зобов’язують усі державні та комунальні підприємства, установи на цей період мінімізувати особистий контакт, — пояснює заступник директора з комерційної діяльності «Рівнеоблводоканалу» Микола Ткачук. — Робиться це, насамперед, для того, аби зайвий раз не створювати скупчення людей і не допустити поширення коронавірусної інфекції.
Найбільш «людними» місцями на підприємстві є служба обліку і реалізації води, що знаходиться на вулиці Івана Вишенського та «Єдине вікно» – на вул. Степана Бандери.
Відтак, керівництво підприємства прийняло рішення обидва підрозділи максимально перевести на дистанційну форму роботи.
- Засідання конкурсного комітету з визначення перевізників переноситься
- До уваги споживачів природного газу Рівненщини!
Тож на період карантину абонслужба підприємства проводитиме прийом фізичних осіб виключно для оплати послуг і не більше двох людей одночасно.
При вході в приміщення стоятимуть спеціальні ємності для дезінфекції рук, а працівники будуть у ватно-марлевих пов’язках.
Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»