fbpx

“РІВНЕГАЗ Збут” розробив наступний онлайн-сервіс для клієнтів

Діліться інформацією з друзями:

ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» відкрив вже п’ятий онлайн-сервіс для побутових споживачів газу  – чат-бот 7104ua у месенджері Telegram. Наразі онлайн-сервісами компанії користується близько 98 тис. родин Рівненської області.

Щороку онлайн-сервіси ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» стають все більш популярними серед клієнтів товариства. Особлива потреба в дистанційних можливостях, що дозволяють безконтактно отримати рахунок, оплачувати за газ, звіряти стан особового рахунку або отримати консультацію, виникла під час запровадженого в Україні карантину. Адже вони дають змогу значну кількість питань вирішувати  швидко, в зручний для клієнтів час і безконтактним способом.  Кожного дня новими користувачами онлайн-сервісів стають близько 140 родин рівненського краю.

«ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» системно розробляє нові можливості для користувачів газу. Сучасний ритм життя викликає попит у суспільства на швидке вирішення питань та виконання певних дій у зручний час. Сервіси на 104ua ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ»  дають нашим клієнтам можливість вибору – користуватись тими сервісами, яким довіряють або вважають зручними для себе»,

– зазначила начальник відділу продажів фізичним особам   ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» Тетяна Парфенюк.



Чат-бот 7104ua у месенджері Telegram не вимагає додаткової реєстрації. Для швидкого переходу в чат потрібно лише в полі пошукової системи месенджеру ввести 7104ua та перейти до чату.

До послуг споживачів ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» пропонує такі  онлайн-сервіси:

  • особистий кабінет на сайті 104.ua
  • чат-боти Telegram 7104ua
  • Viber 7104ua
  • мобільні додатки 104Mobile
  • 104Mobile Light

Всі вони дають змогу:

  • звіряти стан особового рахунку;
  • отримувати електронний рахунок;
  • контролювати зарахування оплати на особовий рахунок;
  • дивитись історію платежів;
  • здійснювати онлайн-розрахунки за спожитий газ

Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»