ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» відкрив вже п’ятий онлайн-сервіс для побутових споживачів газу – чат-бот 7104ua у месенджері Telegram. Наразі онлайн-сервісами компанії користується близько 98 тис. родин Рівненської області.
Щороку онлайн-сервіси ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» стають все більш популярними серед клієнтів товариства. Особлива потреба в дистанційних можливостях, що дозволяють безконтактно отримати рахунок, оплачувати за газ, звіряти стан особового рахунку або отримати консультацію, виникла під час запровадженого в Україні карантину. Адже вони дають змогу значну кількість питань вирішувати швидко, в зручний для клієнтів час і безконтактним способом. Кожного дня новими користувачами онлайн-сервісів стають близько 140 родин рівненського краю.
«ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» системно розробляє нові можливості для користувачів газу. Сучасний ритм життя викликає попит у суспільства на швидке вирішення питань та виконання певних дій у зручний час. Сервіси на 104ua ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» дають нашим клієнтам можливість вибору – користуватись тими сервісами, яким довіряють або вважають зручними для себе»,
– зазначила начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» Тетяна Парфенюк.
- Прохолода збережеться на Рівненщині і Заході ще до завтра – синоптик
- 80 груп у дитсадках запрацюють у Рівному
Чат-бот 7104ua у месенджері Telegram не вимагає додаткової реєстрації. Для швидкого переходу в чат потрібно лише в полі пошукової системи месенджеру ввести 7104ua та перейти до чату.
До послуг споживачів ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» пропонує такі онлайн-сервіси:
- особистий кабінет на сайті 104.ua
- чат-боти Telegram 7104ua
- Viber 7104ua
- мобільні додатки 104Mobile
- 104Mobile Light
Всі вони дають змогу:
- звіряти стан особового рахунку;
- отримувати електронний рахунок;
- контролювати зарахування оплати на особовий рахунок;
- дивитись історію платежів;
- здійснювати онлайн-розрахунки за спожитий газ
Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»