Запрацювала дієва система звернень до працівників митниці, що дозволяє в онлайн режимі висловити свої зауваження, побажання чи навіть поскаржитись на роботу митників.
У рамках роботи нової митниці діє онлайн проект «Скарги щодо роботи митниць». За посиланням: http://cc.customs.gov.ua можна повідомити про проблему і стежити за статусом обробки звернення. Система в автоматичному режимі приймає і реєструє звернення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі.
Також, запрацювала «гаряча лінія» Державної митної служби, номер телефону для безкоштовних дзвінків – 15-48.
В. о. начальника Поліської митниці Держмитслужби Олексій Мужев звернувся до суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, що у разі виявлення неправомірних дій, чи бездіяльності з боку працівників митниці, виникнення проблемних питань під час здійснення митних процедур необхідно повідомляти про такі факти.
У скарзі в обов’язковому порядку мають бути вказані: ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи).
- Достойну зарплату рівнянам! А не лише міністрам
- У Рівному ще не карали батьків за прогули школярів
- 70 років прожив під чужим іменем мешканець Рівненщини
Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про зверення громадян».
Звертають увагу, що скарга, в якій не викладено питання по суті розглядатися не буде.
Щодо статистики скарг за місяць роботи нової системи, то митники отримали 15 звернень.
Заяви, з якими найчастіше звертались скаржники стосувалися митного оформлення, повернення та зарахування коштів, надання роз’яснення щодо правомірності дій митників тощо.
Факти, викладені у двох зверненнях, підтверджені не були.
Кількість робочих днів, упродовж яких надавалась відповіді заявникам: 4 заяви розглянуто упродовж 1 дня, решта 11 – до 3 днів.
Станом на 1 січня цього року всі звернення розглянуті, заявникам надано відповіді у повному обсязі.
Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»