fbpx

Попередня причина аварії на ПАТ «РівнеАзот» – корозія ділянки трубопроводу

Діліться інформацією з друзями:

Капітального ремонту із заміною трубопроводу на підприємстві не було останні десятиліття. Невідповідність матеріалу заявленим характеристикам виробника, а також корозія ділянки трубопроводу – попередня причина аварії на ПАТ «РівнеАзот».

Про це повідомив міністр внутрішніх справ Денис Монастирський під час засідання Уряду сьогодні, 21 липня.

За його словами, остаточний висновок щодо причин надзвичайної події зробить спеціальна комісія, яка зараз працює на території підприємства.

«Вчора о 16:57 на приватному акціонерному товаристві «РівнеАзот» сталася аварійна зупинка, спрацювала автоматика агрегату цеху неконцентрованої азотної кислоти та розгерметизація трубопроводу. Відбувся разовий викид незначної кількості нітрозних газів на території заводу. Уже через 26 хвилин персоналом об’єкту витік газу було припинено», – повідомив Денис Монастирський.

Він додав, що внаслідок події призупинено роботу однієї ділянки цеху нізотної кислоти. Виробничий процес підприємства не зупинявся.

«Постраждалих від забруднення території немає. Згідно з інформацією ДСНС, викиди газу не становлять загрози життю та здоров’ю населення», – запевнив міністр внутрішніх справ.

Денис Монастирський також повідомив, що поліцією внесено відомості до ЄРДР за ч. 1 ст. 273 ККУ (Порушення правил безпеки на вибухонебезпечних підприємствах або цехах). Хід розслідування буде контролюватися Головним слідчим управлянням Нацполіції.

«З метою попередження і недопущення таких аварій вважаємо за необхідне доручити Держпраці, ДСНС і Держекології проведення позапланових перевірок всіх хімічно небезпечних об’єктів першого та другого ступенів з практичним відпрацюванням дій персоналу та об’єктів аварійно-рятувальних служб щодо реагування на такі аварії. Цю перевірку можна завершити до кінця року», – додав очільник МВС.