fbpx
Червоний телефон.

Понад 25 тисяч дзвінків з початку року опрацювала «Гаряча лінія» Рівненської ОДА

Діліться інформацією з друзями:

Цілодобовий колцентр Рівненської ОДА продовжує свою роботу.

Про це повідомив начальник Рівненської ОВА Віталій Коваль.

«З початку року ми отримали 25 487 дзвінків. За минулий тиждень — 412. Більшість з них — за тематикою воєнного стану. Зокрема, жителі Рівненщини консультуються щодо питань мобілізації, бронювання та проходження ВЛК, можливості в’їзду/виїзду із Рівного під час комендантської години», — розповів Віталій Коваль.

Також людей цікавлять питання із житлово-комунальної сфери, соціального захисту та медичних послуг. Регулярно телефонують внутрішні переселенці для уточнень щодо оформлення гуманітарної допомоги, соціальних виплат. А також щодо надання правової допомоги.

Крім того, почастішали дзвінки від жителів інших областей, які в’їжджаючи на Рівненщину отримують смс-повідомлення із номером 0 800 500 078 про те, що за номером гарячої лінії можна отримати консультаційну допомогу з будь-яких питань.

Цей сервіс для Рівненської облдержадміністрації є безкоштовним внаслідок домовленості із мобільними операторами. Тож, якщо у вас є запитання, що стосуються роботи обласної влади або життєдіяльності Рівненської області, телефонуйте! Оператори колцентру завжди допоможуть, підкажуть або скерують до відповідної інстанції.

Джерело: Рівненська ОВА.

Читайте також: У рівненському пологовому будинку побачив світ малюк вагою понад 5 кілограмів