Червоний телефон.

Понад 25 тисяч дзвінків з початку року опрацювала «Гаряча лінія» Рівненської ОДА

Цілодобовий колцентр Рівненської ОДА продовжує свою роботу.

Про це повідомив начальник Рівненської ОВА Віталій Коваль.

«З початку року ми отримали 25 487 дзвінків. За минулий тиждень — 412. Більшість з них — за тематикою воєнного стану. Зокрема, жителі Рівненщини консультуються щодо питань мобілізації, бронювання та проходження ВЛК, можливості в’їзду/виїзду із Рівного під час комендантської години», — розповів Віталій Коваль.

Також людей цікавлять питання із житлово-комунальної сфери, соціального захисту та медичних послуг. Регулярно телефонують внутрішні переселенці для уточнень щодо оформлення гуманітарної допомоги, соціальних виплат. А також щодо надання правової допомоги.

Крім того, почастішали дзвінки від жителів інших областей, які в’їжджаючи на Рівненщину отримують смс-повідомлення із номером 0 800 500 078 про те, що за номером гарячої лінії можна отримати консультаційну допомогу з будь-яких питань.

Цей сервіс для Рівненської облдержадміністрації є безкоштовним внаслідок домовленості із мобільними операторами. Тож, якщо у вас є запитання, що стосуються роботи обласної влади або життєдіяльності Рівненської області, телефонуйте! Оператори колцентру завжди допоможуть, підкажуть або скерують до відповідної інстанції.

Джерело: Рівненська ОВА.

Читайте також: У рівненському пологовому будинку побачив світ малюк вагою понад 5 кілограмів