У системі онлайн-продажів Укрзалізниці вже третій день періодично стаються збої.
Про це повідомляє Укрзалізниця.
Ви прекрасно розумієте, що ми – мішень для кібератак мишебратьєв. І не тільки сервери УЗ, але й найбільші провайдери мобільного зв’язку, телефонії та інтернету. – йдеться в повідомленні.
Як з цим бореться Укрзалізниця?
Цілодобово. Без технологічних деталей, нехай це офіційно прозвучить як “айтішна магія” – сьогодні ж Internatiоnal Harry Pоtter Day, врешті решт!
Що постраждало?
Дані на серверах цілі, поїзди продовжують рух. Але ми були змушені “закрити” принаймні на сьогодні наш bооking для трафіку з-поза меж України. Також страждає гаряча лінія та онлайн-підтримка, але удар тримає. Ну і нерви наших пасажирів, за що просимо вибачення.
То як купляти квиток і які ризики?
У касі – ризик 0. Ми вивели на роботу максимум касирів, щоб дещо спростити задачу пасажирам, але водночас куди більше віримо в діджитал, а відтак наполегливо тримаємо кібероборону і дописуємо застосунок.
Через bооking та чат-боти продажі теж проходять, а якщо вже Ваш платіж зависне – гроші буде повернено через 3-10 банківських днів, залежно від банку.
У цілому, план паралізувати залізницю вчергове провалився, з чим і хочеться привітати всіх причетних. – зазначає Укрзалізниця.