На Рівненщині шукають керівника клубу

Діліться корисною інформацією з друзями:

Управління культури і туризму виконавчого комітету Рівненської міської ради (надалі – Управління) оголошує конкурс на посаду керівника Клубу с. Новий Двір і одночасно розпочинає формування конкурсної комісії для проведення добору кандидатів на посаду керівника закладу.

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ КАНДИДАТІВ

7 днів у ТелеграміСвіжі новини для тих, у кого мало часу

Новини які не потрапили на сайт ми розміщуємо в Телеграмі

Загальні вимоги до кандидатів:

  • вища освіта відповідного спрямування;
  • стаж роботи у сфері культури не менше трьох років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» за встановленою формою (бланк заяви можна отримати в Управлінні або взяти з його сайту http://culture-rivne.com.ua/);
  • автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
  • копія документа, що посвідчує особу;
  • нотаріально посвідчені копії документів про вищу освіту;
  • копія трудової книжки, посвідчена за місцем роботи чи нотаріально;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми;
  • інші документи, за бажанням та на розсуд заявника, які, на його думку, підтверджують професійні чи моральні якості.

Вказані документи подаються особисто або надсилаються рекомендованим листом з повідомленням про вручення на поштову адресу Управління: 33013, м. Рівне, вул. Кавказька, 15. Одночасно, вимагається надсилання перелічених вище документів заявником на електронну адресу turism70@ukr.net

Документи приймаються на протязі тридцяти календарних днів з дня публікації оголошення та розміщення його на сайті Управління та сайті газети «7 Днів»  (опубліковано і розміщено 05 жовтня 2022 року).

Про результати розгляду поданих документів та допуск / відмову у допуску до участі у конкурсі кандидата буде повідомлено електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії.

Одночасно наголошуємо про необхідність підготовки проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років, які будуть заслуховуватися під час проведення співбесіди у випадку допуску кандидата до участі у конкурсі.

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Відповідно до вимог статті 21-3 ЗУ «Про культуру», Управління приймає пропозиції щодо кандидатур для включення до складу конкурсних комісій від громадських організацій у сфері культури відповідного функціонального спрямування на протязі чотирнадцяти календарних днів з дня публікації даного оголошення.

Для розгляду пропозицій громадська організація у межах встановленого вище строку повинна подати Управлінню на паперових та електронних носіях:

  • лист у довільній формі, підписаний керівником громадської організації, із зазначенням трьох кандидатур, які рекомендуються для включення до складу конкурсної комісії;
  • заяву та анкету за формами, які будуть надані для заповнення Управлінням безпосередньо під час подання документів;
  • копію статуту громадської організації, завірену належним чином.

Довідки за телефоном: (0362) 62-07-83