Міністр освіти Оксен Лісовий закликав українців поділитися досвідом навчання дітей за кордоном під час евакуації.
За словами міністра освіти України, активно обговорюється кількість предметів, яку вивчають школярі сьогодні в Україні. Є різні аргументи “за” скорочення та “проти”. Два роки ковіду та рік повномасштабного вторгнення. Навантаження на дитину дуже високе: і психологічне, і розумове. Це і про велику кількість предметів, і про навчання онлайн, і про додаткові заняття, щоб надолужити втрачене. Лісовий наводить приклад – у 7-9 класі діти мають близько 20 предметів. Таку кількість складно засвоїти й без стресу та онлайн-навчання. А в наших умовах – це на межі можливостей. Тож зрештою діти все одно зосереджуються на тих предметах, які обирають для себе як пріоритетні. Це його спостереження і як батька, і як директора Малої академії наук.
Фактично питання стоїть не стільки про те, скільки має бути предметів, а як оптимізовані навчальні програми, яке навантаження отримують діти на уроках і на домашнє опрацювання, в якій формі відбувається навчання.
Згідно з Законом “Про освіту” 2017, у старшій профільній школі, починаючи з 2027 року, діти зможуть обирати напрямок, за яким вони хочуть навчатися. Відповідно, це має змінити підхід з мультипредметності на конкретний профіль, який цікавий школяру чи школярці. Міністр зі своєї сторінки закликав поділитися думками з цього питання і розповісти про досвід відвідування дітей шкіл за кордоном. Задля того, щоб створити для дітей можливості здобути якісну, корисну та сучасну освіту.
Більшість коментаторів погоджуються, що кількість предметів, які вивчаються в школі можна скоротити. Але в той час звернути увагу на якість викладання та наповнення підручників.
Читайте також: 79 річниця бою під Гурбами