В одній із місцевих вайбер-спільнот рівнянка поскаржилась на кондуктора тролебуса з бортовим номером 140, який курсує у Рівному за маршрутом №1. На це повідомлення миттєво зреагували у Рівнеелектроаторансі і пояснили свою позицію.
Пасажирку обурив тон працівника комунального громадського транспорту, коли вона попросила зачинити вікно.
” На моє ввічливе прохання до кондуктора закрити вікно, я почула отримала у відповідь цілу купу негативу: – Я не офіціант! Я на державній роботі і ні чим тут Вам не зобов‘язаний! Встаньте і закрийте!». Це все супроводжувалося страшним криком на весь салон тролейбусу. Прошу звернути увагу Рівнеелктроавтотрас на поведінку Вашого персоналу, та роз‘яснити їхні обов‘язки по обслуговуванню пасажирів та манери розмови! (кондуктор чоловічої статі)”, — розповіла рівннка у спільноті “Рівне Рівне”.
В Рівнеелектроавтотрансі зреагували на це зауваження і наголосили, що нечемне ставлення до пасажирів з боку їхніх працівників є неприпустимим, оскільки це суперечить філософії клієнтоорієнтованості та доброзичливості. Тому, якщо випадок дійсно мав місце, то підприємство приносить вибачення.
Однак штрафувати кондукта там не будуть.
” У нас налагоджено чіткий порядок опрацювання скарг: за необхідності для оперативного реагування ви можете писати приватні повідомлення на цю сторінку, на які вам дадуть відповіді НЕГАЙНО після розгляду посадовими особами підприємства. Випадок, про який йдеться – на особистому контролі директора. Мусимо нагадати, що пасажири теж повинні виявляти взаємоповагу та бути чемними з кондукторами. Пасажирам дозволяється відчиняти за зачиняти вікна самостійно – якщо це не заважає іншим. Допис у соцмережі – це не підстава для дисциплінарного стягнення! Це лише думки однієї людини, часто імпульсивні та не підкріплені доказами.”
Нагадаємо, ми вчора писали, що рівненська журналістка поскаржилася на водія маршрутки.