Прес-служба Рівненської обласної ради поспілкувалася з новопризначеним керівником обласного комунального підприємства «Ветеранський простір» Ольгою ЯКОВЛЕВОЮ, щоби дізнатися, чому виникла необхідність створити окремий комунальний заклад з питань ветеранів, та які завдання ставлять перед собою його працівники?
– Коли серед питань, які мали виносити на березневу сесію, з’явився проект рішення про створення «Ветеранського простору», багато хто цікавився, навіщо створювати ще один комунальний заклад і навантажувати бюджет, коли на Рівненщині вже діють організації, які займаються питаннями ветеранів, учасників бойових дій та АТО?
– Ідея створити окремий орган, який би опікувався різними питаннями ветеранів, УБД та родин загиблих, належить Коордраді ветеранів при облдержадміністрації. А виникла вона з кількох причин. По-перше, в останні роки в області практично не проводиться, підкреслюю – системна робота над проблемами цих категорій громадян. 2015 року були створені Центри допомоги учасникам АТО, є різні організації, переважно громадські, які порушують ці проблеми, є відповідні фахівці у різних органах влади. Однак немає загальної координації дій. Немає структури, яка за статусом може задавати питання і допомагати їх вирішити…
По-друге, за роки війни, розширилося і саме коло питань, які турбують цих людей, з’явилися нові виклики, нові проблеми.
– За якою допомогою найчастіше звертаються учасники бойових дій, ветерани?
– Це, як і раніше, питання виділення землі, оздоровлення, лікування, отримання різного роду пільг. Крім того, все частіше до нас звертаються з проханням допомогти у працевлаштуванні, відновити свої соціальні зв’язки, отримати психологічну допомогу або ж пройти відповідну реабілітацію.
Тому головне завдання наших працівників, коли до нас приходить людина і ставить перелік питань, ми повинні надати їй, так, би мовити, дорожню карту: що і за чим необхідно зробити, куди звернутися передусім, які документи зібрати тощо.
– Тобто фахівці закладу пропонують певний алгоритм дії чи також здійснюватимуть супровід щодо вирішення того чи іншого питання?
– Так, і для цього в нас є чимала інформаційно-ресурсна база, напрацьовані контакти з різними органами влади, громадськими організаціями, благодійниками. Зараз ми активно налагоджуємо контакти з новоствореними ОТГ, допомагаємо їм організувати роботу в цьому напрямку.
– А скільки фахівців має працювати у «Ветеранському просторі»?
– Окрім директора, це бухгалтер, адміністратор-діловод, юрист, який, до речі, сам є учасником бойових дій, а також соціальний працівник. Однак він працюватиме у Сарнах, аби краще охопити північні райони області. Загалом п’ять штатних одиниць, усі є членами координаційної ради при ОДА та добре розуміються на проблемах ветеранів та учасників АТО/ООС.
– Де розташований заклад?
– «Ветеранський простір» розташований за адресою: м. Рівне, Майдан просвіти, 1, каб. 221,б. Ми якраз облаштовуємо приміщення, підшуковуємо оргтехніку, незабаром оприлюднимо контактні телефони.
Нагадаємо:
17 березня 2020 року Рівненська обласна рада своїм рішенням №1630 створила новий комунальний заклад «Ветеранський простір». Так депутати підтримали відповідну ініціативу Координаційної ради ветеранів при облдержадміністрації. У червні, згідно з рішенням, голова обласної ради Олександр Данильчук своїм розпорядженням призначив на посаду, так би мовити, тимчасового директора «Ветеранського простору» Ольгу Яковлеву, контракт з якою завершується 9 вересня 2020 року. Її кандидатуру запропонував голова Коордради Сергій Кальмук. За цей період керівник повинен завершити організаційну та юридичну роботу зі створення закладу. Тим часом, від 19 червня обласна рада оголосила прийом документів на заміщення посади керівника комунального закладу «Ветеранський простір» вже на тривалий період.
- На Волині посилили карантин – закривають дитсадки, ресторани та забороняють пасажирські перевезення
- “Я хочу спростувати фейк” – в.о. міністра освіти і науки Любомира Мандзій
- Уряд обіцяє знизити ставки по іпотеці до 5%
Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»