Із питань енергопостачання мешканці Рівненщини можуть звертатися на гарячу лінію ОВА

Діліться корисною інформацією з друзями:

Сьогодні під час брифінгу в Рівненській обласній військовій адміністрації розповіли як мешканці області можуть дізнатися про ситуацію з енергопостачанням у своїй громаді. Зокрема уточнили про роботу кол-центру компанії Рівнеобленерго.

Зокрема, йшлося про нарікання споживачів, на неможливість швидко зєднатися з оператором кол-центру. На це питання відповів голова правління ПрАТ “Рівнеобленерго” Сергій Невмержицький:

  • Колцентр працює цілодобово, якщо одночасно телефонують 40-50 споживачів, оператори не можуть усім відповісти. Тому люди мусять чекати, щоб отримати якусь інформацію. Нагадую, що наші працівники працюють по 24 години, щоб інформувати споживачів.

7 днів у ТелеграміСвіжі новини для тих, у кого мало часу

Новини які не потрапили на сайт ми розміщуємо в Телеграмі

Водночас очільник Рівненської ОВА Віталій Коваль зазначив, щоб зняти навантаження з кол-центру Рівнеобленерго, громадяни можуть звертатися й на гарячу лінію обласної військової адміністрації за телефоном 0-800-500078.

Він також наголосив, що головам територіальних громад теж передають інформацію по енергопостачанню, тож вони можуть поінформувати своїх мешканців про енергопостачання чи відключення.

Нагадаємо, 22 жовтня три ракети поцілили в об’єкти енергетичної інфраструктури області. Виникли проблеми з енергопостачанням.