Сьогодні під час брифінгу в Рівненській обласній військовій адміністрації розповіли як мешканці області можуть дізнатися про ситуацію з енергопостачанням у своїй громаді. Зокрема уточнили про роботу кол-центру компанії Рівнеобленерго.
Зокрема, йшлося про нарікання споживачів, на неможливість швидко зєднатися з оператором кол-центру. На це питання відповів голова правління ПрАТ “Рівнеобленерго” Сергій Невмержицький:
- Колцентр працює цілодобово, якщо одночасно телефонують 40-50 споживачів, оператори не можуть усім відповісти. Тому люди мусять чекати, щоб отримати якусь інформацію. Нагадую, що наші працівники працюють по 24 години, щоб інформувати споживачів.
Водночас очільник Рівненської ОВА Віталій Коваль зазначив, щоб зняти навантаження з кол-центру Рівнеобленерго, громадяни можуть звертатися й на гарячу лінію обласної військової адміністрації за телефоном 0-800-500078.
Він також наголосив, що головам територіальних громад теж передають інформацію по енергопостачанню, тож вони можуть поінформувати своїх мешканців про енергопостачання чи відключення.
Нагадаємо, 22 жовтня три ракети поцілили в об’єкти енергетичної інфраструктури області. Виникли проблеми з енергопостачанням.