І на козирних маршрутах штормить

Діліться корисною інформацією з друзями:

До редакції «7 днів» від читачів надійшло чимало запитань, які стосуються міських маршруток. Відповіді на них газета попросила надати профільного заступника міського голови Сергія Васильчука.

У 50-му номері тижневика за минулий рік ми вже опублікували дві з них, а сьогодні поміщаємо наступні.

7 днів у ТелеграміСвіжі новини для тих, у кого мало часу

Новини які не потрапили на сайт ми розміщуємо в Телеграмі

Одного понеділкового ранку пасажири чекали рівненську маршрутку № 45 більш як пів години, хоча вона має курсувати кожні п’ять хвилин. Був час пік, люди саме добирались на роботу. Багато хто з них хапався за мобільні телефони і повідомляв, що запізниться. Мені із сином потрібно було ще через усе місто добиратись до спеціалізованого дитсадка. На це, буває, іде майже година. Дочекались, коли маршрутка нарешті таки приїхала, причому вже не порожня. А на кільцевій її зупинці, що на проспекті Князя Романа, за цей час назбиралося пасажирів ще на один такий битком набитий автобус. Мені навіть близько до дверей не вдалось підступитися. З мобільного «Дозору» я довідався про великі збої в інтервалах руху на маршруті. Далі очікувати не було сенсу. До того ж той ранок видався морозним, мінус 3 з вітром і мокрим снігом сприймались як мінус 7. Стоячи на зупинці, ми з сином дуже змерзли і ні з чим повернулись додому.

Приблизно такі ситуації, а вони все більше нагадують саботаж, на маршруті час від часу повторюються. То чому навіть на такому козирному маршруті штормить?

 Віталій

Сергій Васильчук:

– З перевізниками та водіями маршруту № 45 із цього приводу проведена додаткова роз’яснювальна робота. Зокрема, їм нагадали про обов’язковість дотримання чинного законодавства у сфері автомобільного транспорту та умов договору, в якому передбачені права пасажирів, у тому числі й щодо графіків руху. Крім того, роботу водіїв 45-го маршруту взято на контроль і впродовж місяця буде здійснюватися GРS-моніторинг за виконанням рейсів.

Ускладнений поворот

У Рівному є точка, перетинаючи яку, щоразу наражаєшся на небезпеку. Мова про поворот із вулиці Костромської на Київську в бік столиці. Той, кому доводиться тудою їздити, мене зрозуміє.

Згідно з Правилами дорожнього руху, водій, котрий повертає на вулицю Київську, мусить пропустити зустрічний потік машин, тобто тих, які їдуть прямо – з вулиці Данила Галицького на Костромську. Аналогічна ситуація і з поворотом з Галицького на Київську в бік центру міста. Там водіям також важко повернути ліворуч.

Вирішується все дуже просто. Якщо на перехресті встановити додаткову секцію світлофора із зеленою стрілкою повороту ліворуч, то вона дозволить водіям без проблем проїжджати це перехрестя з Костромської чи Данила Галицького на Київську. Така стрілка стоїть на перехресті вулиці Князя Володимира при повороті на вулицю Шухевича. Там для учасників руху ніяких проблем.

Давид Гончарук

Наш інформаційний запит щодо цього світлофорного об’єкта розглянули в управлінні патрульної поліції в Рівненській області Департаменту патрульної поліції (далі – УПП в Рівненській області ДПП). Т.в.о. начальника управління Сергій Мерчук інформував:

– Статтею 6 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що організація дорожнього руху на території міста згідно з відповідними генеральними планами, проєктами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху належить до компетенції міської ради та її виконавчих органів.

Відповідно до статей 16, 17 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги населених пунктів перебувають у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю, органи місцевого самоврядування здійснюють управління функціонуванням та розвитком вулиць і доріг населених пунктів.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про дорожній рух» обладнання доріг та вулиць технічними засобами регулювання дорожнього руху, у тому числі світлофорами, та їхнє утримання належить до компетенції власників доріг та вулиць або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху.

Відповідно до статті 52-3 Закону України «Про дорожній рух» до повноважень Національної поліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху належать, зокрема, погодження відповідно до вимог цього Закону, інших законодавчих актів проєктів на будівництво, реконструкцію і ремонт автомобільних доріг та вулиць, погодження поданих у встановленому порядку проектів і схем організації дорожнього руху, у тому числі на встановлення технічних засобів організації та регулювання дорожнього руху.

Рівненська міська рада постійно інформується про необхідність суттєвого вдосконалення організації дорожнього руху в обласному центрі, зокрема встановлення нових світлофорних об’єктів, проведення реконструкції існуючих світлофорів із заміною апаратури регулювання, встановлення в повному обсязі технічних засобів регулювання дорожнього руху, нанесення дорожньої розмітки тощо.

В УПП в Рівненській області ДПП погоджуються з автором листа щодо необхідності покращення організації дорожнього руху на вулицях м. Рівного, зокрема на перехресті вулиць Київська – Костромська – Данила Галицького, та підтримують будь-які заходи з підвищення рівня безпеки дорожнього руху за умови дотримання при цьому вимог правил, норм та стандартів, у тому числі з безпеки дорожнього руху.

Додатково інформуємо, що світлофори повинні встановлюватись відповідно до вимог ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки», проєктна документація на їхнє встановлення підлягає узгодженню з уповноваженим підрозділом Національної поліції відповідно до вимог чинного законодавства.

Дякуємо Вам за свідому громадську позицію та вболівання про безпеку дорожнього руху на вуличній мережі м. Рівне.

На початку вулиці Студентської є нерегульований пішохідний перехід (кільце між вулицями Курчатова, Карнаухова, Відінською і Студентською). Якщо йти по вулиці Карнаухова вверх до магазину «Відін», то на кільці треба перейти через вулицю Студентську. Там немає розмітки для переходу, і водії сердяться на пішоходів, що вони переходять там дорогу. Чи можливо це питання вирішити і нанести «зебру»?

Г. О. Ширинга, рівнянка

Сергій Васильчук

– Питання щодо вирішення проблеми ускладненого повороту з вулиці Костромської на Київську, а також із приводу облаштування пішохідного переходу на Студентській включено до порядку денного на розгляд координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху міста Рівне. Після їхнього розгляду буде прийняте відповідне рішення.

Підготувала Марія КОРНІЙЧУК

 

Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»