fbpx

До кінця лютого ДМС планує автоматизувати зміну реєстрації місця проживання в усіх своїх підрозділах

Діліться інформацією з друзями:

Під час карантину робочі процеси у Міграційній службі все частіше проходять дистанційно. Однак наші колеги щоденно доводять, що адаптуватися до життя в карантинних реаліях і водночас працювати ефективно – цілком реально.

Підтвердженням цьому є впроваджені та протестовані останнім часом ІТ-проекти Державної міграційної служби України:

  •  в інформаційній підсистемі «Біженці та іноземці» Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами (ЄІАС УМП) автоматизовано перевірку інформації про видані візи безпосередньо з інформаційно-телекомунікаційної системи Міністерства закордонних справ;
  •  завершено тестування інформаційної системи «Реадмісія» для користувачів з Польщі. На черзі – підключення користувачів із Австрії та Бельгії, а згодом – інших країн ЄС!
  •  запроваджено програмну інформаційну взаємодію Єдиного державного демографічного реєстру (ЄДДР) з інформаційно-телекомунікаційною системою Державної фіскальної служби України в частині, що стосується отримання УНЗР (унікальний номер запису у реєстрі) в автоматичному режимі;
  •  модернізовано систему електронного документообігу ДМС для комфортної роботи всіх юридичних підрозділів ДМС із судовими справами – відтепер всі вхідні та вихідні судові документи пов’язані із відповідною електронною судовою справою і доступні всім відповідальним працівникам з будь-якого підрозділу ДМС по Україні;
  •  запроваджено автоматизовану електронну обробку інформації про зміну реєстрації місця проживання в 7 обласних відділах адресно-довідкової роботи ДМС. До кінця лютого заплановано автоматизувати вказані процеси в усіх підрозділах ДМС;
  •  розроблено та успішно запущено електронний адресний реєстр для інформаційних систем ДМС та територіальних громад України;
  •  до оновленого веб-порталу реєстрації місця проживання ДМС підключено уже 394 територіальні громади;
  •  у системі дистанційного навчання ДМС доступні 7 навчальних курсів, за якими успішно пройшли навчання близько 1000 працівників Міграційної служби;
  •  завершено тестування підсистеми ЄІАС УМП «Набуття та вихід з громадянства України», триває її запуск у всіх підрозділах ДМС;
  •  встановлено оновлені посилені політики кібербезпеки на всіх комп’ютерних робочих станціях ДМС для оформлення документів, що посвідчують особу;
  •  завершено підписання договорів між ДМС та діючими ЦНАП про часткову обробку персональних даних із додатковою відповідальністю в частині, що стосується захисту інформації. Завершується робота щодо підписання таких документів із ЦНАП, які знаходяться в процесі реорганізації.

Крім того, окремі ІТ-проекти ДМС наразі перебувають на етапі активної розробки, зокрема:

  •  чат-бот для формування вичерпного переліку документів, які потрібно подати громадянам з тимчасово окупованих територій під час оформлення документів, що посвідчують особу;
  • Здійснюється налаштування автоматизованої взаємодії ЄІАС УМП з іншими державними органами, а саме:
  1. з інформаційно-телекомунікаційною системою ДФС України під час перевірки реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП);
  2. із Державним реєстром виборців;
  3. з Міністерством юстиції України – для перевірки даних про народжених і померлих громадян, а також громадян, які змінили ім’я чи прізвище
  •  здійснюється заміна супутникових каналів зв’язку ДМС на оптичні для організації доступу працівників віддалених пунктів розміщення іноземців та утримання біженців до внутрішньовідомчих інформаційних ресурсів;
  •  триває будівництво оптичних каналів зв’язку між центрами обробки даних (ЦОД) ДМС;
  •  завершено внутрішній аудит електроживлення в ЦОД ДМС з метою підвищення надійності експлуатації серверного обладнання;
  •  модернізуємо наявні комплексні системи захисту інформації на інформаційно-телекомунікаційні системи ДМС.